Gå til innhold

Noen flere som Snuser her?

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Tror det er svært få av fanatikerne som har prøvd snus/røyk. Det er en god stimulanse som stimulerer stress, nerver og bare for kos.

Alt er jo for så vidt farlig hvis man skal se sånn på det.

Ingenting er som en god general eller en 2-3 dager gammel rød3 rullings! :thumbs:

Lenke til kommentar

Folk må få gjøre som de vil det er jo deres valg. Jeg snuser mye og jeg elsker det og det er ikke for at jeg synes det er tøft. Jeg får roet meg ned, jeg blir mindre stresset. Og jenter må nå synes det de vil de jentene jeg har vært borti har ikke hatt noe i mot det. Men det er nå så.

:love::thumbs: General snus er best helst den svenske :thumbs::love:

Lenke til kommentar
Jeg snuser så og si aldri når jeg ikke er på jobb eller andre steder hvor det kan være langt mellom røykepausene.

Jeg er kanskje usunn som røyker, snuser, drikker etc. Men jeg er ikke noe dårligere menneske av den grunn.

Dere anti-røyk fanatikere kjenner ikke følelsen av en sigh etter en lang arbeidsdag, så dere bør egentlig ikke uttale dere om at det ikke gir oss noe å røyke.

Det verste jeg vet er kompiser som ikke røyker, og som maser og klager på røykingen min hele tiden. Og som later som de røyker. Og tror jeg røyker fordi det er tøft. :evil:

Så litt om denne nye røykeloven som fanatikerene på tinget har preset gjennom. Den om at man ikke får røyke på utesteder. Det tror jeg er den mest idiotiske loven noensinne (nesten ihvertfall :smile: ). Det vil bli mye mere bråk i gatene fordi alle må ut for å røyke. De sier at det er for å beskytte personalet mot røyken. WTF? Det finnes innretninger som beskytter de bak bar-disken mot røyken. Disse innretningene kan også brukes til å skille røyk og ikke røyk med en usynelig "vegg". Mange politikere er korttenktet og fanatsik opptatt av at alle må slutte å røyke. Tobakk er en lovlig vare som blir solgt over disk i Norge, men det er nesten umulig å nyte en r0yk lovelig jo! Det skal vist bli ulovelig å røyke på busstopp o.l. også nå. ARGH!

/me oppgitt

Det eneste problemet jeg har med røykere, er at mange av dem lukter vondt. Jeg tar toget til Oslo hver dag, og klarer ikke å slappe av hvis det sitter en person i nærheten som stinker sur røyk. Klarer ikke de som røyker å vaske klærne sine?

Beklager at dette ble off-topic.

Lenke til kommentar
Så litt om denne nye røykeloven som fanatikerene på tinget har preset gjennom. Den om at man ikke får røyke på utesteder. Det tror jeg er den mest idiotiske loven noensinne (nesten ihvertfall :smile: ). Det vil bli mye mere bråk i gatene fordi alle må ut for å røyke. De sier at det er for å beskytte personalet mot røyken. WTF? Det finnes innretninger som beskytter de bak bar-disken mot røyken. Disse innretningene kan også brukes til å skille røyk og ikke røyk med en usynelig "vegg". Mange politikere er korttenktet og fanatsik opptatt av at alle må slutte å røyke.

/me oppgitt

det værste er at når de skulle ta opp saken, for å prøve å få det innført, så så de bare på de gamle resultatene for systemet, mens det var under utvikling..

enda den nye "rapporten" allerede hadde kommet. ikke det at jeg er for røykere, men de er jo ikke mindreverdige heller. det må ha vært noen ******* idioter som sa nei til det systemet der.. det var jo til og med en bardame som sa et det hadde blit myye bedre etter ay systemet ble innført i baren hennes, at de ikke tar det til betraktning heller :no:

selv er jeg nå imot både røyk og snus.. masse imot røyk, og litt imot snus..

saken er jo faktisk den at hvis disse varene ikke fantes på markedet, så hadde det heller vært et problem med dem..

Lenke til kommentar

Gammel tråd ja.. Ble litt overasket når det stod meg som trådstarter ,menmen =)

Har sluttet og snuse selv.. Kanskje like greit det siden det koster penger. Blir bare kvalm nå. Eller blir helt vekke av en stor tønne. Prøvde og ta en stor tønne og da satt jeg der og så syner.. omtrent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...