Gå til innhold

Noen flere som Snuser her?

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når svake mennesker finner ut at de ikke klarer å entre en gjeng normale mennesker, tyr de til det som seff inviterer dem til en gjeng patetiske idioter: Snuserne, røykerne og dem som ikke gjør LEKSER :eek:

MEN det er jo ikke alltid slik. Jeg vet om mange normale mennesker som røyker og snuser....

Bare kast vekk kroppen din ved å forgifte deg selv, det beviser at du har en vel-fungerende hjerne!

Lenke til kommentar

En mann har et poeng.

De fleste jeg kjenner som røyker hadde et litt "atferdsproblem" da de var små (6.-8. klasse), få venner og lite fritidsaktiviteter.

Da er det selvsagt fristende å ty til røyken. Da er du liksom så mye "kulere" og kan henge med de andre "kule" på skolen...

Men jeg respekterer ikke folk som røyker mindre enn andre, for folk forandrer seg, og røyken er (skal iallefall) være vanskelig å legge fra seg for godt...

Lenke til kommentar

Hehe, men de som røyker/snuser bruker mange penger på det, og det gir dem ingenting. Alkohol er annerledes, fordi da får man det gøy (mest sannsynlig). Men med røyken/prisen, så tilfredstiller man bare en lyst - i mangel av et bedre ord. Og det er ikke alt man forgifter seg selv i tillegg. (Ikke med snus)

Lenke til kommentar

Jeg snuser så og si aldri når jeg ikke er på jobb eller andre steder hvor det kan være langt mellom røykepausene.

Jeg er kanskje usunn som røyker, snuser, drikker etc. Men jeg er ikke noe dårligere menneske av den grunn.

Dere anti-røyk fanatikere kjenner ikke følelsen av en sigh etter en lang arbeidsdag, så dere bør egentlig ikke uttale dere om at det ikke gir oss noe å røyke.

Det verste jeg vet er kompiser som ikke røyker, og som maser og klager på røykingen min hele tiden. Og som later som de røyker. Og tror jeg røyker fordi det er tøft. :evil:

Så litt om denne nye røykeloven som fanatikerene på tinget har preset gjennom. Den om at man ikke får røyke på utesteder. Det tror jeg er den mest idiotiske loven noensinne (nesten ihvertfall :smile: ). Det vil bli mye mere bråk i gatene fordi alle må ut for å røyke. De sier at det er for å beskytte personalet mot røyken. WTF? Det finnes innretninger som beskytter de bak bar-disken mot røyken. Disse innretningene kan også brukes til å skille røyk og ikke røyk med en usynelig "vegg". Mange politikere er korttenktet og fanatsik opptatt av at alle må slutte å røyke. Tobakk er en lovlig vare som blir solgt over disk i Norge, men det er nesten umulig å nyte en r0yk lovelig jo! Det skal vist bli ulovelig å røyke på busstopp o.l. også nå. ARGH!

/me oppgitt

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-23 01:24, skrev CFD:

Noen flere som Snuser her?

Fant ut hvor digg det var igjen..

Jeg snuser en gooood del. Svenske General er kongen!

Quote:

Den 2002-11-23 14:35, skrev C. Alshus:

Spør hvor mange jenter som liker at du snuser.

Trikset er å imponere ei jente for å så begynne å snuse :grin: Det gjor jeg, og det funket. Jeg har snuset i 2 og vært ilag med dama i 4 år.. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...