AlXz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei! har ett ATI Radeon X600XT skjermkort. Har brukt tv-ut mange ganger (svideo), og det har alltid funket fint. Men så plutselig vil ikke kortet gi bilde til tv'n lenger. ATI Catalyst Control Center finner heller ikke flere skjermer enn pc skjermen jeg bruker... Har reinstallert drivere osv nå, men ingen hjelp... Noen som vet hva det kan være? En kammerat har akkurat samme kortet og fikk samme problem en stund før meg. (Kablene virker!) Takk for all hjelp :-) Lenke til kommentar
AlXz Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) EDIT: Kan det være windows oppdadering som har gjort det? Isåfall, noen som vet om en patch/fix til dette? (Eller noen instillinger??) Thx :-) ops beklager dobbel posting, trykte visst litt feil :!: Endret 28. desember 2006 av AlXz Lenke til kommentar
AlXz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ingen som har hatt samme problem, eller vet hva jeg bør gjøre?? Beklager "trippelpostinga", men hadde vært fint med svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå