lokeland Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har nå fått nytt tastatur i hus (bZerk) som erstatter det trådløse tastaturet i Desktop MX-pakken fra Logitech som jeg har. Nå skal jeg bytte ut den tilhørende mussa. Kriteriene til den nye musa er at den skal være ergonomisk god. Ikke for lav (som Razer), men ikke for høy (som min eksisterende). Den skal være ikke trådløs (blir så mye tull), ikke være en stor strømsluker (batteri koster) og den må ikke koste for mye. Noen forslag? Den skal brukes i LINUX til hverdagslige ting og den skal også brukes i grafisk sammenheng. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Trur MX1000 passer perfekt til eg... Har den sjølv og er bra fornøyd med den, eller MX Revolution... Begge er ikkje noko spess dyre og er oppladbare Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det står så vidt jeg vet at de IKKE skal være trådløse. Anbefaler logitech G5. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hehe... .fekk ikkje med meg den "ikke"en der... Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 mx518 er vel et bra valg, den er ikke så dyr og er veldig god.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå