iNeo Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei. jeg er på jakt etter en alternativ driverpakke for Copperheaden min. Siden driverne Razer gir til meg ikke funker føler jeg at jeg må ha noe annet. Det er så mange knapper som jeg ikke får brukt skjønner du. Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 jeg har ALDRI instaler driveren til min... enda kan jeg spille ALLE di spill jeg vil og alt annet på maskinen uten problemer... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Det er ikke det som plager meg, det er funksjonene jeg må leve med UTEN å ha driveren installert, f.ex. stille inn sensitivity ingame etc. Lenke til kommentar
Darkdemo Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 hmmm åssen spill? du kan jo gi ektra sens i noen spill og i windows da... jeg har ikke noe problem i css eller bf og sånnt.. men litt i Silent Hill 4: The Room... da.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg får ikek till on-the-fly, heller ikke noen av de andre knappene en de vanelige (mouse 1, 2 og 3). Jeg får ikke till å stille inn noe utenom det som kan stilles inn i windows for å si det sånn! Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg får ikek till on-the-fly, heller ikke noen av de andre knappene en de vanelige (mouse 1, 2 og 3). Jeg får ikke till å stille inn noe utenom det som kan stilles inn i windows for å si det sånn! 7618179[/snapback] Hvilken versjon av Copperhead driveren bruker du? Jeg kjører på 6.09, firmware versjon 6.18 og jeg har ingen problemer... Det er veldig viktig at du følger det som står på skjermen når du oppgradere musa... Du må også huske å slå på On-the-fly-sensitivity i Synapse Configurator under Sensitivity options... Endret 14. januar 2007 av lordwolfy Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Har prøvd alt jeg kan få tak i. Men siden jeg har fått ett sånn anti-kjør-exe-virus, som gjør at jeg ikke kan starte programmer, skal jeg formatere snart. Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har prøvd alt jeg kan få tak i. Men siden jeg har fått ett sånn anti-kjør-exe-virus, som gjør at jeg ikke kan starte programmer, skal jeg formatere snart. 7720858[/snapback] Har du fått rotet deg til å reinstallere enda? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Har prøvd alt jeg kan få tak i. Men siden jeg har fått ett sånn anti-kjør-exe-virus, som gjør at jeg ikke kan starte programmer, skal jeg formatere snart. 7720858[/snapback] Har du fått rotet deg til å reinstallere enda? 7801678[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå