iNtensimilla Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei. Jeg og flere venner skal på TG07. Vi bestilte billetter og han som ordnet med billettene sier at han ordnet for meg. Men jeg får disse mailene hele tiden: Hi, your access to the TG07 shop is expiring 7.4 hours from now. You have until ons 27-12-2006 23:13:34 CET to visit the shop and complete your order: http://partyticket.net/tg07/checkout/ Er det noe å bry seg om? Får alle disse mailene? Selv om de er satt på en billett elns? Mvh. Eirik Falck Sæther Endret 27. desember 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er noe å bry seg om om kameraten din ikke har fikset billetter, da bør du kjøpe en mens du har muligheten, men som du sier - det har han fikset. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Det er noe å bry seg om om kameraten din ikke har fikset billetter, da bør du kjøpe en mens du har muligheten, men som du sier - det har han fikset. 7586898[/snapback] Ok. For jeg har fått denne(som er edited i paint ): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå