Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med noe i gothic 3?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har noen spørsmål om Gothic 3

 

8) Hva skal jeg gjøre med byene hvor det er en stor glass kule rundt?

 

 

 

Besvarte spørsmål:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1) en mann følger etter meg hele tiden, jeg kan si at han skal gå vekk eller bare stå der. Hva skal jeg gjøre med han?

 

2) Får jeg opp skils og sånt når jeg levler, sån som i Oblivion

 

3) Noen byer har store ringer rundt seg, som det ikke går an å gå inn i byene. Hvorfor?

 

4) Er det noe spessielt hovedoppdrag jeg må følge?

 

 

5) noen tips til en nybegynner? bra oppdrag osv.

 

6) I Nordmar spør de meg og jeg er den utvalgte.. er jeg det?

 

7) Er det normalt å være langt oppe i nordmar i level 10? Nordmar var den første plassen jeg begynte å spille, nesten....

7586795[/snapback]

Endret av lostoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du har sikkert leid en "body guard". Som følger etter deg og hjelper deg. Personlig liker jeg de ikke og ber de stikke av. Dvs at de går tilbake der du møtte han først gangen.

 

2. Når du går opp en level får du 10 learning points som du kan bruke hos forskjellige "lærere". Trykk C (default) og du får opp hvilken skill du kan lære / har lært. Også B (?) for spell book.

 

3. Vist du så introen så lagde de et barrier rundt en av byene, du får vite mer om dette etter du har spilt litt.

 

4. Det er et main quest og veldig mangen side quest du kan gjøre. Jeg har omtrent ikke gjort noe av hovedoppdraget enda med en level av 35. Men jeg har gjort mye side quests.

 

5. Vist du skal joine rebels gjør for all del alle questene hos orcene før du hjelper rebels, og det samme om du liker orcene, ellers må du bare snakke med alt og alle det er veldig mangen quests du kan finne :)

Lenke til kommentar

Ok tusen takk :D

 

men jeg sjønte ikke helt hva du mente med de 10 learning pointa du får...

Jeg har vet hos trenere, men jeg er ikke god nok eller noe sier de. Men hva har trenere med ranking og learnings point å gjøre?

 

Ps: noen byer jeg bør gå til?

Endret av lostoman
Lenke til kommentar

Som Gromle sa. Gå inn på skills (C knapp) Der står det hvor mye strength/hunting skill/whatever du trenger for å lære noe. Str og sånn lærer de deg og seff :)

 

Byer du bør gå til: Alle i grunnen. Vist du er ny er vel Cape Dun den beste. Den og rebel byen i nærheten. (Glemte navnet. Redok eller noe kanskje?) Etter det tror jeg at jeg ville anbefalt Montera, du finner egentlig fort ut hvor du kan gå når du har fått et bra tak på spillet :)

Lenke til kommentar
Men det merkeligge var da jeg snakket med en mann. Han sa at jeg hadde vert flink osv. fordi jeg hadde drept en undead drage eller hva det var. Han sa masse annet og som jeg liksom hadde jort. Men jeg har jo netopp startet! og jeg har nesten ikke gjort noe. hvorfor sierer han det?

Merkelig by.

 

Det med dragen skjer i Gothic II.

Lenke til kommentar

Du bør være høyere level enn 10 for å være i nordmar. Jeg ville holdt meg i Myrtana en god stund ennå; det er masse å gjøre der.

 

Om du er "den utvalgte" gjenstår å se. Du får svar på det meste gjennom spillet.

 

EDIT: Ja, han takket deg for det du gjorde i Gothic II (du er den samme helten i alle tre spillene).

Endret av LarsEL
Lenke til kommentar
Jeg har kommet inn i slottet i byen Faring. Jeg spør om å få være med i arenaen, men de sier bare at jeg må ha slått alle i skogen først... arenaen i skogen, hvor er den?

7619552[/snapback]

 

Er vel Arenaen i Mora Sul i Varant det er snakk om.

Lenke til kommentar
Jeg har kommet inn i slottet i byen Faring. Jeg spør om å få være med i arenaen, men de sier bare at jeg må ha slått alle i skogen først... arenaen i skogen, hvor er den?

7619552[/snapback]

 

Det finnes 2 arenaer i Faring; en inne på slottsplassen, og en som ligger på veien mellom slottet og byen, ikke langt fra der veien deler seg og går opp mot passet. Kanskje det er den arenaen de snakker om?

Lenke til kommentar

nei det er ikke den :hmm:

Han snakker om at jeg må hå slått noen i den store arenaen eller arenaen i skogen... er ikke helt sikker på hva han sa.

 

 

Hvordan ser jeg hvor gåt rykte jeg har i de forskjellige byene? de sier bare altid at jeg har for dårlig rykte....

Endret av lostoman
Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bli arena champion i Mora Sul, du kan jo prøve det.

 

Vist du går inn på documents (L default) får du opp kart over verden med navn på byene og hoved faction i venstre hjørne. Trykker du på en av byene får du opp hvor mye faction du har der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...