Clinge Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei og god jul alle sammen! Jeg kjøpte meg en wii for noen dager siden, og har spilt som en gærning ;P Men igår så slutta plutselig Wii-moten å fungere, og bare står å blinker (alle playerlysa blinker). Jeg har prøvd å synce på nytt, skifte batterier og lest i manualen. Ingenting hjelper Noen som har noen gode råd? Eller har erfart lignende? På forhånd takk for hjelpa -Øystein Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hmm, det problemet har vel skjedd en gang før, vet ikke hva jeg gjorde for at det skjedde, men fikset det ved å synce igjen. Lenke til kommentar
Clinge Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hmm, det problemet har vel skjedd en gang før, vet ikke hva jeg gjorde for at det skjedde, men fikset det ved å synce igjen. 7586764[/snapback] Hm... Når jeg prøver å synce, så blinker alle lysa. Så slutter alt å lyse, og ingenting skjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hm... Når jeg prøver å synce, så blinker alle lysa. Så slutter alt å lyse, og ingenting skjer 7586819[/snapback] syncer du wiien og wiimoten ca. samtidig? virker som problemet ligger i at du bare syncer en av delene, men jeg skal jo ikke si noe for sikkert Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Prøv å skifte batteriene. Om det ikke er de, slå av Wiien, og la den være av en bitte liten stund, før du slår den på igjen. Jeg hadde det problemet, men når jeg slo den helt av og lot den stå noen minutter før jeg starta den opp igjen, funka alt som bare juling Lenke til kommentar
Clinge Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 synker begge samtidig, har bytta batteri, og ingenting hjelper :/ begynner å bli irritert nå Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hold ned knapp 1 og 2 på mote mens du trykker på sync på selve wii. Ellers kan du prøve å kople til moten i for eksempel wii sports om du har (forutsett at du har en kontroll som funker) Ellers så forsøk å la wii stå uten strøm i noen timer. Sørg også for at mottakeren som er oppå/under tv er godt synlig for mote' Lykke til Lenke til kommentar
Clinge Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hold ned knapp 1 og 2 på mote mens du trykker på sync på selve wii. Ellers kan du prøve å kople til moten i for eksempel wii sports om du har (forutsett at du har en kontroll som funker) Ellers så forsøk å la wii stå uten strøm i noen timer. Sørg også for at mottakeren som er oppå/under tv er godt synlig for mote' Lykke til 7587024[/snapback] Hjalp ikke å holde inne 1og2 :/ Wiien har stått av i hele natt, men det hjalp ikke. Nå har jeg kobla ut strømmen og lagt batteria utav moten, så nå skal vi vente et par timer Takker for all hjelp, og for kjapp respons:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå