Gå til innhold

Sansa E270... Defekt?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ny her.. Tror jeg..

Jo, tilbake til saken! Har dere noen tips & triks til hvordan jeg kan få gjort min Sansa E270 defekt? Har prøvd å oppdatere firmware, slette filer i MP3 spilleren (tror ikke jeg klarte det helt riktig).

Men har dere noen tips & triks til meg?

Ikke noe "kast en stein over MP3 spilleren din" triks, siden det må være en teknisk feil med den! ;)

Takker! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med innebygget strømkilde er det litt vanskelig og nykke ut batteriet under firmware oppdatering... Det pleier jo være den sikre død.. :D Forstår ikke hvorfor du på liv og død må ødelegge spilleren? Er det noe kosmetisk galt med den, eller liker du den bare ikke? :dontgetit:

Endret av Star
Lenke til kommentar

Hei og velkommen til forumet.

Selv om mange her trolig har en lang liste over gode og dårlige måter du kan ødelegge en MP3-spiller de har lyst til å få ut er ikke denne diskusjonen noe vi ønsker at skal holdes i åpenhet på forumet vårt. Å bevisst skade en slik gjenstand for så å rette reklamasjons/garantikrav på den til selger strider så vidt jeg vet mot norsk lov, og jeg stenger dermed denne tråden.

Om du er uenig i min moderering er det greit om du sender en PM til meg eller en annen moderator om det slik at forumstyret eller en annen moderator kan vurdere saken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...