d'espresso Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har en ISO-fil jeg gjerne skulle hatt på DVD.. Det er en DVD-rip av en film jeg hadde for leeeenge siden (den er borte ).. Men jeg fant ut at jeg hadde tatt backup av den, også.. Om noen lurer så er filmen "From Dusk till Dawn".. Hvordan skal jeg få den over til DVD? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har en ISO-fil jeg gjerne skulle hatt på DVD.. Det er en DVD-rip av en film jeg hadde for leeeenge siden (den er borte ).. Men jeg fant ut at jeg hadde tatt backup av den, også.. Om noen lurer så er filmen "From Dusk till Dawn".. Hvordan skal jeg få den over til DVD? 7586641[/snapback] jeg pleier å bruke deamon tools og så legge iso filen der, da kommer den som en egen dvd-rom på min datamaskin.så tar jeg dvdshrink og åpner isofilen akuratt som det skulle vært en dvdfilm.så putter jeg tom plate i brenneren og brenner. dvdshrink er et bra prog. til å bruke til å ta sikkerhetskopier med. Lenke til kommentar
Star Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Pleier og bruke Nero7 eller Alcohol120 til DVD brenning. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Pleier og bruke Nero7 eller Alcohol120 til DVD brenning.Fungerer utmerket 7586829[/snapback] fungeren like fint det. alle har hver sin smak Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Okey.. Hva skjer nå?!? Edit: Leif.. Endret 31. desember 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 for å behandle iso filer så er vel ultraISO et bedre valg, slipper å styre med virtual drives og takler fler image format. Ellers bør det vel gå å rippe filmen til pcen med dvdfab decrypter og så brenne den igjen...eventuelt bruke dvd shrink først? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) PowerISO vil jeg anbefale, har brukt det mange ganger. Aldri hatt noe problem med det. Edit: Men dette programmet koster. Bruker du en uregistrerte versjon, så kan du bare brenne image på opptil 300MB.Du kan lese litt her. Endret 31. desember 2006 av xanonymx Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Om du har Nero er det bare å åpne StartSmart og klikke på "Brenn image på plate" Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Har du DVD decrypter installert, er det bare å høyreklikka på ISO filen og vips så er du igang. Lettere lar det seg ikke gjøres Endret 31. desember 2006 av Spartan Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Om du har Nero er det bare å åpne StartSmart og klikke på "Brenn image på plate" 7612634[/snapback] Finner ikke det valget, jeg :S Har Nero 7.. Får ikke lasta ned DVD decrypter.. Noe galt her Kan noen laste ned fila fra denna siden, og hoste den her? Er meget takknemlig for at dere svarer Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg ser at filen heter iso.bc! til etternavn .. Du trenger altså ikke å lure oss med at du har tatt backup fra din egen DVD. Filen er da lastet ned fra en torrent og ikke fullstendig ferdig. Men du er ikke den eneste som benytter slike løsninger, hvordan ellers skulle jeg vite om dette?.. Endret 31. desember 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Stenges av overnevnte grunn, slikt får du ikke hjelp til her. Siterer retningslinje #8 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet.... Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg