Skavhaug Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er på jakt etter ett anlegg med skikkelig lyd, hvilket tror dere er beste http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=27924 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=4570 Kom gjerne med andre eksempler i samme prisklasse Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Z-5500, for all del. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hva er forskjellen på de to? Veit at Z-5450 har tråløse bakhøytalere men hva annet? Har Z-5500 selv, ta det du Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 lurer på det samme. har lyst på hjemmekino anlegg til x360'ien min, men MÅ rett og slett ha trådløst bak. med mindre den andre har LANGE kabler slik at jeg får lagt de ved listen ved golvet.. men hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ikke glem at selv om Z5450 har trådløse bakhøytalere så må de fortsatt ha strøm... mao vitsen mener eg er borte. Men høytalerkabler kan man kjøpe og tilpasse selv på de fleste butikker som selger hifi(elkjøp, euronics, expert, biltema, clasohlson osv) slik at man får gode kabler i den lengden man trenger. Z5550 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ikke glem at selv om Z5450 har trådløse bakhøytalere så må de fortsatt ha strøm... mao vitsen mener eg er borte. Men høytalerkabler kan man kjøpe og tilpasse selv på de fleste butikker som selger hifi(elkjøp, euronics, expert, biltema, clasohlson osv) slik at man får gode kabler i den lengden man trenger. Z5550 7591689[/snapback] vet du hvor lang de på z5500 er ? altså. hvor mange meter Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ikke glem at selv om Z5450 har trådløse bakhøytalere så må de fortsatt ha strøm... mao vitsen mener eg er borte. Men høytalerkabler kan man kjøpe og tilpasse selv på de fleste butikker som selger hifi(elkjøp, euronics, expert, biltema, clasohlson osv) slik at man får gode kabler i den lengden man trenger. Z5550 7591689[/snapback] vet du hvor lang de på z5500 er ? altså. hvor mange meter 7591733[/snapback] Eg vet ikke noe bortsett fra det som står på Logitech sine sider(det står fot eller tommer). Men personlig mener ikke at de var på langt nær lange nok. Skal det brukes i ei stue må/bør bakhøytalerene ha nye kabler uansett... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ikke glem at selv om Z5450 har trådløse bakhøytalere så må de fortsatt ha strøm... mao vitsen mener eg er borte. Men høytalerkabler kan man kjøpe og tilpasse selv på de fleste butikker som selger hifi(elkjøp, euronics, expert, biltema, clasohlson osv) slik at man får gode kabler i den lengden man trenger. Z5550 7591689[/snapback] vet du hvor lang de på z5500 er ? altså. hvor mange meter 7591733[/snapback] Eg vet ikke noe bortsett fra det som står på Logitech sine sider(det står fot eller tommer). Men personlig mener ikke at de var på langt nær lange nok. Skal det brukes i ei stue må/bør bakhøytalerene ha nye kabler uansett... 7591763[/snapback] blir brukt på gutterommet men problemet, er at jeg ikke får lagt de noen annen plass enn på listed ved golvet 10 meter ville sikkert vært fint men HVIS jeg kjøper nye ledninger.... 1) kan du linke noen? 2) hvordan skiifter jeg ut? kan ikke en dritt om elektrisitet Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 kablene er lange nok for å si det sånn.. anbefaler z5500 stekt Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 kablene er lange nok for å si det sånn.. anbefaler z5500 stekt 7592986[/snapback] vet du som ca hvor lange der er? regner med at du har den driver på og måler litt på rommet, for og sjekke hvor langt det blir.. så som CA iallefall, ville ha vært fint Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hmm tok en kjapp måling med hennene. . ca 10 meter? Tror det skal være nokså korrekt.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hmm tok en kjapp måling med hennene. . ca 10 meter? Tror det skal være nokså korrekt.. 7593091[/snapback] takker så mye da skal jeg begynne og måle opp litt på rommet mitt =) tror 10 meter skal være nåkk.. regner med at det er 2x10 meter ? liksom. begge bakre høytalerne er 10 meter ? eller er det 1 kabel, som splittes etter noen meter ? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) to lange kabler til de bak. og 3 stk litt kortere til de foran.. (right , center og left) lurer på om de er 5 eller 7 meter Om kablene ikke strekker til , kan man jo bare plassere sub'en litt stategisk i rommet Uansett får du meget god lyd til prisen min navnebror Endret 28. desember 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 to lange kabler til de bak. og 3 stk litt kortere til de foran.. (right , center og left) lurer på om de er 5 eller 7 meter Om kablene ikke strekker til , kan man jo bare plassere sub'en litt stategisk i rommet Uansett får du meget god lyd til prisen min navnebror 7593160[/snapback] hehe målte opp dit jeg vil plasserer de. rundt langs veggen. akkurat 7.5 meter det er vist jeg plasserer suben vedsidenav TV'en/360'ien men har et bord ståenes vedsidenav, som jeg kan sette den under.. sparer ikk 0.5 meter , samt at jeg har senga mi vedsidenav den igjen, som jeg kan legge ledningen på skrå under. skal vel alltids klare og få det til takk skal du ha for svar. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 det er viktig å huske på at suben må stå 60 cm vekke fra annet elektronisk utsyr.. man blir varslet med en stor lapp som ligger oppå den når man åpner esken ! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) det er viktig å huske på at suben må stå 60 cm vekke fra annet elektronisk utsyr.. man blir varslet med en stor lapp som ligger oppå den når man åpner esken ! 7593292[/snapback] oh crap....... hmmm edit: tror jeg fant en plass for den Endret 28. desember 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 men HVIS jeg kjøper nye ledninger....1) kan du linke noen? 2) hvordan skiifter jeg ut? kan ikke en dritt om elektrisitet 7592978[/snapback] Det enkleste er å gå rett inn på en elektronikkbutikk som også selger hifi, og spør etter høytalerkabler. Vet de ikke hva det er går du til neste butikk. Høytalerkabelen er todelt, så og si + og -. Så lenge disse blir koblet likt i begge ender er du safe. Deretter er størrelsen på kabelen viktig. Høytalerkablene blir oppgitt i størrelse på hvor tykk selve kabelen er, i millimeter. Eg kjøpte 2.5mm, men 2mm holder helt sikkert, kanskje 1.5mm også(men her er eg ingen ekspert ). Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) skaffet meg z-5500 i dag. og koblet den opp på x360'ien.. testet RSV, og en film... hohohoho edit: noen som vet hvor jeg kan skaffe en "fot" for den ene høytalern? har funnet plass til alle sammen, untatt "front left", den står akkurat nå, på en isopor eske som suben var pakket inn i men trenger noe mer stabilt. så, noen som vet hvor man kan kjøpe de? helst separat.. Endret 29. desember 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 edit: noen som vet hvor jeg kan skaffe en "fot" for den ene høytalern? har funnet plass til alle sammen, untatt "front left", den står akkurat nå, på en isopor eske som suben var pakket inn i men trenger noe mer stabilt. så, noen som vet hvor man kan kjøpe de? helst separat.. 7599494[/snapback] Tenker du på stativ? Som i gulvstativ, eller har du ødelagt den som var? Eg vet ikke om det faktisk er mulig siden de kommer med egne fastmonterte "føtter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå