Arne_set Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hei.. jeg har en 42" men når jeg kobler den opp til tv'n så får jeg bare til å se video, men får ikke opnet å kjørt spill som bf2 quak4 osv. ? noen som har et innspill om hva som kan være feil å hva jeg kan gjøre får å få det til å funke Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvilken oppløsning er det på den plasmaen? Det anbefales egentlig ikke å spille på en plasma på grunn av innbrenning. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 1280*700 elns.. er rundt der en plass.. men innbrening på en plasma er jo ikke noe problem.. det går jo ann å fjerne det med litt hvit vask men hvordan får jeg spilt på den da? ingen som har en ide? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du må sette plasmaen din som primær skjerm, ellers vil det bli problemer å spille på den. Dette kan du gjøre fra skjermegenskaper settingsene. Etter du har satt plasmaen som primær så vil den fungere akkurat som en vanlig PC skjerm i grunn. -Stigma Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 joda er det jeg gjør.. jeg bruker ikke noen annen skjer en 42" når jeg bruker den.. så du mener at det kansje vil gå vis jeg bruker den andre 19" i tileg sånn at jeg kloner 42" ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå