RamGuy Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei, Jeg trenger noen musikk tips nå.. Jeg jogger er par kilometer hver dag, og det går selvsagt ikke uten god musikk.. Jeg har alltid hatt forskjellig musikk som har grepet meg, som jeg på en måte lever meg litt inn i når jeg jogger, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Men nå har jeg ingen lengre, har hørt så mye på de jeg har.. At jeg har blitt lei, klarer ikke å drømme meg inn i musikken lengre nå.. Da trenger jeg nye sanger.. Men jeg har ikke peiling på hvilke sanger.. Jeg liker stort sett det meste utenom Jazz og Blues.. Men trenger noe skikkelig fengende, hvis dere forstår hva jeg mener.. Endret 27. desember 2006 av RamGuy Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Lordi - Get Heavy Chrome Division - Doomsday Rock'n Roll Fireball Ministry - The second great awakening Dette skulle holde eit par km... Vist ikkje kan du sette på Hoppesangen resten av turen Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg ville annta at repetitiv og meditativ musikk som Isis sin Oceanic(Ambient Metal) og PlasticMan sin Consumed(Ambient Tekno) burde fungere perfekt. Det gjør det i alle fall for meg. Ikke mye blues i noe av det, men mer enn nok jazz hvis man bare leter dypt nok. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Trash metal funker fett å trene til, sett på Reign in Blood-skiva til Slayer. Dessuten har man jo alltids filmmusikken til Rocky-filmene. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Sjekk:- denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - og denne 7333497[/snapback] legger til: DJ Playboy - House Baby Glenmark Eriksson Strömstedt - När Vi Gräver Guld I USA Dj Rankin - I Am A Raver Age Pee - Out Of The Dark Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Sonata Arctica - Don't say a word Dragonforce - Cry for eternity De fungerte hvertfall i bilen og på toget. Hadde noen flere sanger fra de bandene, men de to var aller mest fengende. Endret 28. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Bob Sinclar - Rock This Party Fengende låt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå