Barry White Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hei! Etter jeg fikk meg bredbånd har jeg prøvd ut KaZaA litt. Og jeg er så lei av downloads som det er noe feil med! Og så går det så )(=#()=¤# treigt av og til... derfor er jeg på jakt etter et lignende program der man får opp hastigheten (i alle fall at det står hvor rask forbindelse "den andre" har). MVH Terje Andersen Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Direct Connect, Imesh, Bearshare, WinMx! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Kazaa er bare dritt, 90% av brukerene deler ingenting, og da sier det seg selv at det må gå tregt. Bruk Direct Connect, på serverene der er det minimum share, alle MÅ dele. Ofte mye også. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Som sagt; Bruk Direct Connect. Lastes ned fra http://www.neo-modus.com Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 du er nokk ikke den eneste som er lei av kazaa nei! men takk til de som sa andre nedlastnings prg. :smile: må nokk teste de! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 00:54, skrev sjefen_:Kazaa er bare dritt, 90% av brukerene deler ingenting, og da sier det seg selv at det må gå tregt. Bruk Direct Connect, på serverene der er det minimum share, alle MÅ dele. Ofte mye også. Mye fakesharing på DC og DC++ også desverre. :sad: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Cappo skrev (2002-11-23 01:29):Mye fakesharing på DC og DC++ også desverre. :sad: Bare å¨si fra til en OP det, så blir han kicket. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 På de serverne eg er på blir fakere og slike kicket på flekken. Det er vist noe som heter DC blue eller noe der du kan fake sharing. Bruk DC++ du så kommer du aldri til å bruke noe annet igjen. unless noe bedre enn det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå