Fruktkake Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei. Jeg har to skjermer for øyeblikket. Men den linjen som viser åpne vinduer er kun på skjerm 1. Dette skaper et unødvendig rot for meg, og jeg er avhengig å ha begge oppe. Er det mulig å få en til på skjerm 2 som viser åpne vinduer på skjerm 2? Skjermkortet mitt er Point of View GeForce 7800GT. De er stilt til DualView. Men jeg finner ingen måte å få skjerm to til å ha den linjen. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg vet ikke om dette går, men som du sikkert vet kan du flytte start linjen bort på den andre skjermen (ved å sette den som skjerm1) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg vet ikke om dette går, men som du sikkert vet kan du flytte start linjen bort på den andre skjermen (ved å sette den som skjerm1) 7586236[/snapback] Det fungerte ikke, og hvis jeg flyttet linjen (drag & drop), ville start menyen og alt komme på høyre side og ingenting på venstre. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du trenger er program for å fikse dette. Jeg bruker ultramon. Link Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Mye mer behagelig nå. Tusen takk, og godt nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå