Gå til innhold

Hisense 50" Plasma-Tv pdp5010eu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, kjøpte denne i går og får den levert senere i dag.

Testet den litt hos expert og tror pris vs. kvalitet er meget bra.

Det er langt fra et HighEnd produkt, men den stod ved siden av en Panasonic 50" til 30.000,- mer og forskjellen mener jeg ikke er verdt 30.000,-

 

Signalene var normal Kabel tv og da er det ikke lett å teste skikkelig.

 

Skal koble mot GET digital-tv, PC (mediasenter) og Xbox360. Hvis jeg husker skal jeg poste den erfaringen.

 

Spesifikasjonene på Tv`n er relativt "skralle", men det er hvordan du opplever tv`n som har betydning. Ps. den har IKKE hdmi inngang noe som er et minus, jeg benytter VGA (Xbox360) og DVI (PC)

 

Tror også bruktprisen holder seg godt da inngangsprisen er så lav :)

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha en utrolig god tv for penga, kjøp 50" bakprosjektorstven til sony.

Var på tilbud hos netshop til rett under 10k, ser den har gått opp igjen nå, men er forsatt verd pengene (kjøpte den på tilbud)

 

Har hatt flere lcder og plasmaer i 32 >42" i 20,000kr klassen, men jeg er mer fornøyd med denne :D. Pluss det er digitale prøversendinger i Bergen, og med den innebyggede dvb mottakeren får den nå inn krystallklare bilder også via vanlig antenne :)

 

|edit| Glemte link

http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=43610

 

 

|edit2| Par bilder her, men dårlig kamera :(

26831.jpeg

26832.jpeg

26833.jpeg

Endret av Allfather
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg holdt meg langt unna alt som har med bakprojeksjon å gjøre. De jeg har sett av slike har meget lyssvake bilder med svært dårlig innsynsvinkel.

(Den Sony saken støtter ei heller full HD oppløsning, men du skal kanskje bare ha laveste standard uansett da jeg regner med at den Plasma saken du refererer til heller ikke har full HD oppløsning?)

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller satset på en skikkelig skjerm med full HD. Se feks. denne nye skjermen som er svært billig i forhold til ytelse/kvalitet: http://www.idg.no/pcworld/article35013.ece

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Skal holde meg unna bakprojeksjon for mange grunner som jeg ikke orker å nevne og jeg skal heller ikke ha lcd, det er plasma som passer best for mitt behov ;) Men tror jeg går for pv'n da 42" trolig holder i massevis :)

 

*edit*

 

Men fint om du nevner hvordan hisensen er i bruk allfather :)

Endret av Wishb0ne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...