Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nå har vi endelig fått htpcen opp iog kjøre, men vi har et lite problem, et problem som kanskje kan høres litt komiskt ut: når vi trykker på MCE knappen på tastaturet eller på fjernkontrollen så skrur xboxen seg på, noe som blir litt irriterende i lengden... Noen her som har vært borti samme problemet? specs på htpcen er i profilen, og xboxen er av typen premium Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nå har vi endelig fått htpcen opp iog kjøre, men vi har et lite problem, et problem som kanskje kan høres litt komiskt ut: når vi trykker på MCE knappen på tastaturet eller på fjernkontrollen så skrur xboxen seg på, noe som blir litt irriterende i lengden... Noen her som har vært borti samme problemet? specs på htpcen er i profilen, og xboxen er av typen premium 7586117[/snapback] Jeg har også akkurat samme "problemet", men jeg er veldig glad for at det er sånn. Hvis du ikke vet det så kan en XBox 360 brukes som MCE extender, og dersom du trykker på MCE knappen så går den direkte i MCE Extender modus og kobler seg automatisk opp mot MCE PC'en. Så dette er slik det er ment at det skal være. Om du kan skru det av vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nå har vi endelig fått htpcen opp iog kjøre, men vi har et lite problem, et problem som kanskje kan høres litt komiskt ut: når vi trykker på MCE knappen på tastaturet eller på fjernkontrollen så skrur xboxen seg på, noe som blir litt irriterende i lengden... Noen her som har vært borti samme problemet? specs på htpcen er i profilen, og xboxen er av typen premium 7586117[/snapback] Jeg har også akkurat samme "problemet", men jeg er veldig glad for at det er sånn. Hvis du ikke vet det så kan en XBox 360 brukes som MCE extender, og dersom du trykker på MCE knappen så går den direkte i MCE Extender modus og kobler seg automatisk opp mot MCE PC'en. Så dette er slik det er ment at det skal være. Om du kan skru det av vet jeg ikke. 7592424[/snapback] jo sikkert greit for de som bruker xboxen som en mediaextender, men siden jeg ikke gjør det så blir det fort plagsomt... Lenke til kommentar
iacob Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hadde samme problemet. Fant ut at du kan skru av fjernkontroll i innstillingene til xboxen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hadde samme problemet. Fant ut at du kan skru av fjernkontroll i innstillingene til xboxen. 7633513[/snapback] da skal jeg prøve det, takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå