Gå til innhold

Daglige skrivefeil på nette

VikinGz

Anbefalte innlegg

Jeg ser at mange nettsider ofte har store skrivefeil eller mindre. Jeg har i dag allerede funnet to stk.

2006-12-27_133920.jpg

Dette viser blant annet at isdn har en fart på 64kb/s istede for at det har en hastighet på 64kbits (8kb/s)

2006-12-27_143227.jpg

Dette blir skrevet som ett skjermkort selv om det produserer lyd :p

Er kansje ingen feil, men den som kjøte den til førpris må ha gjort ett serdeles dårlig kjøp!

2006-12-27_143913.jpg

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står mye morsom i Bibelen, har jeg hørt. Må inrømme at jeg ikke har lest spesielt mye av den selv, men det kunne vært spennende, til tross for min ateistiske overbevisning. Man kan vel lese om alt fra onani til sodomi mener jeg å huske at en engelsklærer fortalte meg. Det var han som anbefalte meg å lese Bibelen. Må bare bli ferdig med "da Vinci-koden" og "Donaldismen" først :)

Lenke til kommentar
Jeg ser at mange nettsider ofte har store skrivefeil eller mindre. (syntaksfeil? "har mer eller mindre store skrivefeil.") Jeg har i dag allerede funnet to stk.

Dette viser blant annet at isdn har en fart på 64kb/s istede for (orddeling) at det har en hastighet på 64kbits (8kb/s) (K for kilo skrives med stor K)

Dette blir skrevet (beskrevet) som ett (et) skjermkort selv om det produserer lyd :p

Er kansje (kanskje) ingen feil, men den som kjøte (kjøpte) den til førpris må ha gjort ett (et) serdeles (særdeles) dårlig kjøp!

7586099[/snapback]

Her er feilene jeg fant. Er ingen kløpper i rettskrivning, bare så det er sagt :p

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...