Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noob trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg har null peiling på data og forklaring min kommer ikke til og bli den beste. men jeg lurer fælt på hva som er gått galt så jeg poster her i tilfelle en av dere kan hjelpe meg.

når jeg starter dataen blir alt ok, men når "menyen" kommer opp hvor du velger bruker i windows xp kommer det bare masse bullshit farger over hele skjermen, jeg dro ut en ledning jeg satte inn igår og da fikk jeg sånn "starte windows på vanlig måte" etc, men istedet valgte jeg sikkerhets modus, da kom jeg inn på profilen min men jeg kjører nå i sikkerhets modus. jeg prøvde og ta starte windows på vanlig måte men da kom alle fargene opp på nytt.. hva er galt? har jeg fått ett heftig virus?

kom med forslag, desperat noob her :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har null peiling på data og forklaring min kommer ikke til og bli den beste. men jeg lurer fælt på hva som er gått galt så jeg poster her i tilfelle en av dere kan hjelpe meg.

når jeg starter dataen blir alt ok, men når "menyen" kommer opp hvor du velger bruker i windows xp kommer det bare masse bullshit farger over hele skjermen, jeg dro ut en ledning jeg satte inn igår og da fikk jeg sånn "starte windows på vanlig måte" etc, men istedet valgte jeg sikkerhets modus, da kom jeg inn på profilen min men jeg kjører nå i sikkerhets modus. jeg prøvde og ta starte windows på vanlig måte men da kom alle fargene opp på nytt.. hva er galt? har jeg fått ett heftig virus?

kom med forslag, desperat noob her :p

7586041[/snapback]

Tror nok mest sannsynlig dette skyldes noe krøll med driverne til skjermkortet ditt, prøv å innstaler den nyeste driveren til skjermkortet ditt, så kanskje det løser seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...