Gå til innhold

Trenger litt hjelp til å velge spill (xbox 360)

KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Fikk meg en til jul av kjæresten ( :love: ), og nå har jeg ett gavekort som skal brukes på ett fett spill tenkte jeg. Er litt redd for bomkjøp (min spesialitet :)) og tenkte at dere kjære medmennesker kunne hjelpet meg littegrann med å finne noe som passer for meg.

Jeg er en sucker for GTA (og kloninger) så Saints Row og Just Cause er aktuelle. Gun er vel noe lignende, har noen testet det? Liker spill med mye frihet og gjerne med bra multiplayer funksjon.

Såå, har noen ett gulltips på lur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åja? Supert, da var det avgjort. Men har noen testa Gun? Er gira på å leke cowboy også :)

7586604[/snapback]

Personlig ville jeg ikke anbefalt Gun. Grafikken er relativt dårlig selv til X360 å være, realismen er totalt fraværende. Enkelte bosser som skal tas tåler over hundre skudd med haglen din osv, mens annet tilfeldig røverpakk knapt tåler et eneste skudd av riflen din. Storyen er uengasjerende og typisk vestern klisjeaktig type (han må dø fordi han drepte faren min), jeg må ærlig talt si at jeg overhodet ikke klarte å leve meg inn i characteren min. Rollespillelementet med at du fritt kan utforske kartet og gjøre sidequest (som f.eks. bounty hunting og sheriffoppdrag) er forsåvidt med på å gjøre spillet mindre linært, men å utføre disse questene er omtrent like kjedelig som å sitte å se maling tørke, altså totalt uengasjerende. Må også nevne at vanskelighetsgraden er utrolig varierende. Har kun spilt på normal vanskelighetsgrad, der noen av oppdragene er særdeles enkle, mens andre er så vanskelige at du bare har lyst til å gå amok og knuse TV skjermen i tusen biter. Dette hadde jo forsåvidt vært greit om spillet hadde utviklet seg fra enkelt til middels, og til slutt vanskelig jo lenger ut i storyen du kom, men neida her kan det gå fra enkelt-vanskelig-middels-enkelt-ekstremt vanskelig-ekstremt enkelt-middels osv.

Kan trygt si at jeg helst ville gått for Saints Row ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...