Ozelot Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Heisann! Jeg lurer litt på om det finnes en oversikt over de flittigste rapportererne her inne. Hadde vært artig og sett hvor aktiv folk er. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvis du mener de som rapporterer poster via rapportknappen: Vi vet hvem de er, trenger ikke noen statistikk for å se at noen er flinke til å hjelpe oss med å holde orden her. Om det i det hele tatt er mulig å få ut tall over dette aner jeg ingenting om, det får eventuelt admins svare på. Det måtte i såfall være uten å navngi noen. Rapportering på forumet er med vilje en sak mellom oss og de som rapporterer, (med unntak av de som selv poster "Rapportert" i tråden), og så lenge folk ikke har bedt om å bli navngitt så lar vi nok være å poste noen "high score"-liste... Edit: Dette betyr ikke at antallet rapporter i seg selv er noen målestokk på noenting. Hovedsaken er at folk passer på å rapportere det som faktisk er verd å rapportere. Aller helst skulle vi hatt færre rapporter, hvis det var fordi det ikke var noe å rapportere. Geir Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er ikke mulig å finne noen slik liste, enkelt sagt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 ...men det er uantsett mulig å lage funksjonalitet som lager statistikken. Jeg støtter ikke dette forslaget, det finnes ikke noen spesiell nytteverdi i det. Nå er det dog også min mening at det ikke nødvendigvis må finnes noen spesifikk nytteverdi for at noe skal innføres, men jeg tror en slik statistikk ikke ville ført noe godt med seg eller at brukere flest ville hatt interesse av det. Det kunne også ført til at det heller ville bli en konkurranse å rapportere mest, og rapporteringslisten ville bli fylt med overflødige rapporteringer, og at det å rapportere noen ikke lenger ville være en "alvorlig" og gjennomtenkt sak. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Enig med TSP, ser ikkje nytten i å sjå kven som rapporterer mest. Om det fører til meir rapportering kan det kanskje være ein forbetring, så lenge det som blir rapportert faktisk er verdig ein rapportering. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Enig med Zeph her. En rapporteringstabell ville bare fått folk til å rapportere useriøse rapporter, bare for å komme på lista. Dette er ingen grunn til å opprette... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Og vi vil heller ikke lage en slik liste Rapporteringer skjer til oss, brukere trenger ikke vite hvem som er mest aktive på det feltet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Og vi vil heller ikke lage en slik liste Rapporteringer skjer til oss, brukere trenger ikke vite hvem som er mest aktive på det feltet. 7598824[/snapback] Greit, fair enought, svar motatt. Var bare nysjerrig på hvor mange rapporteringer mannen i gata gjorde, og om det fantes noen som rapporterte sinnsykt mange hver dag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg