Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta det helt rolig nå, SWRT91; det går nok bra.

Lyset du kaller "svakt og så plutselig sterkt og så svakt så sterkt ogsåvidere", kalles "dim", og som så mye annet finner du det under innstillinger.

7721707[/snapback]

Men jeg har på bright da?! Men skal skjekke om det står noe om å ha på lyset utenom å få e-post?!

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Kan jo alltids kjøpe de uorginale for ein billig penge fra play-asia? Har disse under veis sjøl, får de meste sansynlivis tidlig dene uken.

7727151[/snapback]

Jo, funker det. Men er litt skeptisk når det gjelder porto og toll.

Hva ble prisen på?

Lenke til kommentar
Har du det selv? Foretrekker du heller red steel?

7715225[/snapback]

Har CoD3 men ikke Red Steel, vurderer å skaffe meg det og, siden jeg ble så misfornøyd med CoD3. Men om kvaliteten er som de sier, at spillet skulle had et halvt år til i utvikling, vet jeg ikke om jeg gidder å investere i det og heller vente på Super Mario Galaxy.

7718113[/snapback]

Jeg har det masse moro med Red Steel. Ikke alle brettene er like godt designet, og det har såpass vanskelighetsgrad at man faktisk dør nå og da(I motsettning til svært mange spill i disse dager), og det kan være veldig frustrerende på enkeltpunkter. Men på sitt beste er det helt fantastisk. Dessverre virker det som det ikke er altfor mange av de fantastiske øyeblikkene, men.... Enkelt og greit.... Spillet svinger fra godt til frustrerende, med et par fantastiske høydepunkter.

Sverdkampene er rimelig teite og kan i begynnelsen virke umulige, men man finner fort ut hvordan man kan vinne dem alle enkelt som bare det. Og da slutter de å være et problem.

Og... etter å ha prøvd å unngå å å følge med på storyen gjennom hele spillet, siden den er helt latterlig, så har jeg kommet til noen punkter hvor faktisk er svært humoristiske, så kanskje utviklerne prøvde på litt mer "ufrivillig" morsom B-film story enn jeg først ga dem kred for.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Har du det selv? Foretrekker du heller red steel?

7715225[/snapback]

Har CoD3 men ikke Red Steel, vurderer å skaffe meg det og, siden jeg ble så misfornøyd med CoD3. Men om kvaliteten er som de sier, at spillet skulle had et halvt år til i utvikling, vet jeg ikke om jeg gidder å investere i det og heller vente på Super Mario Galaxy.

7718113[/snapback]

Jeg har det masse moro med Red Steel. Ikke alle brettene er like godt designet, og det har såpass vanskelighetsgrad at man faktisk dør nå og da(I motsettning til svært mange spill i disse dager), og det kan være veldig frustrerende på enkeltpunkter. Men på sitt beste er det helt fantastisk. Dessverre virker det som det ikke er altfor mange av de fantastiske øyeblikkene, men.... Enkelt og greit.... Spillet svinger fra godt til frustrerende, med et par fantastiske høydepunkter.

Sverdkampene er rimelig teite og kan i begynnelsen virke umulige, men man finner fort ut hvordan man kan vinne dem alle enkelt som bare det. Og da slutter de å være et problem.

Og... etter å ha prøvd å unngå å å følge med på storyen gjennom hele spillet, siden den er helt latterlig, så har jeg kommet til noen punkter hvor faktisk er svært humoristiske, så kanskje utviklerne prøvde på litt mer "ufrivillig" morsom B-film story enn jeg først ga dem kred for.

7738175[/snapback]

Fortell litt mer!

Lenke til kommentar

Dere som har projektor, hvordan går det med lengder på kabler og slikt? Den der sensoren må jo står helt foran med lerret ikke sant? Jeg har bestillt Wii og komponent kabler, men disse kablene rekker sikkert ikke tilbake til projektoren? Noen som vet hvor jeg finner de skjøtekablene som trengs for at det skal rekke? Har lett litt rundt omkring, men finner bare komponetkabler som er Male/Male og jeg trenger jo Male/Female. Noen tips? Hvordan har andre projektor eiere gjort det?

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar
Dere som har projektor, hvordan går det med lengder på kabler og slikt? Den der sensoren må jo står helt foran med lerret ikke sant? Jeg har bestillt Wii og komponent kabler, men disse kablene rekker sikkert ikke tilbake til projektoren?  Noen som vet hvor jeg finner de skjøtekablene som trengs for at det skal rekke? Har lett litt rundt omkring, men finner bare komponetkabler som er Male/Male og jeg trenger jo Male/Female. Noen tips? Hvordan har andre projektor eiere gjort det?

7747291[/snapback]

Ledningene til Wii er rimelig lange. Slik jeg gjør det har jeg prosjektorlerrett, en krakk med sensorbaren cirka en halv meter foran, Wiien cirka en og en halv meter lenger unna, prosjektoren til sist en halvmeter bak Wiien. Og det resulterer i masse slakke ledninger over hele rommet. Kunne lett ha hatt større avstander i større rom.

Lenke til kommentar
Nei, den trenger ikke stå under skjermen. Sensoren kan trygt plasseres hvor som helst i rommet.

Det skal derimot komme noen skjøtekabler tror jeg. Også en trådløs sensorbar er tilgjengelig.

7747459[/snapback]

Ok, det visste eg ikke, trodde det var sånn at man måtte ha sensorbaren under eller over bilde for at det skal være mulig å sikte skikkelig. Hvor langt rekker denne sensoren? Sofaen min står ca 5m fra lærrete, går dette bra? Da, visst sensoren plasseres under lærret.

Lenke til kommentar

Sensorbaren er vel bare en indikator for Wii'en hvor TV'en er.

Du kan mao plassere den hvor du vil og eventuelt peke mot en vegg f.eks om du vil.

5 m avstand er vel litt i overkant, har selv dårlig erfaring med over 3 meter på min 50 tommer.

Men som sagt, det er en 2 meter lang ledning på sensorbaren, så det er jo bare å flytte den nærmere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...