Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål

SWRT91

Anbefalte innlegg

Ang dette med 4gb og 2gb, ifølge nintendo er grensen 2gb, nå hadde jeg et 4gb som jeg prøvde med men fikk ikke kopiert saves over til dette kortet. Tenkte så at jeg kunne laste over et bilde på det og teste dette i photochannel, og der fikk jeg opp bildet som lå på 4gb SD kortet  :hmm:

Betyr dette at den sperren for kopiering er en begrensning som de har lagt inn? Og at det er en bug fra dems side at det funker i photo channel? Ikke vet jeg men syntes det var litt mystisk. Har uansett bestilt 2gb SD nå så får teste igjen når det kommer....

7706913[/snapback]

Det er vel heller slik at det er optimalisert for opp til 2GB, og Nintendo ikke kan garantere hva som kommer til å funke etter det, slik det pleier å være med slike ting. Kan hende de utvider støtten etterhvert, men ville ikke satset på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare spørre her også,

jeg plages med at det "hakker" veldig på enkelte spill på Virtual Console. Virker som framraten er veldig dårlig, men jeg er ikke helt sikker på hva det egentlig. Har dere noen anelse? Spesielt på Donkey Kong Country, Super Mario Bros, Sonic, legger jeg merke til dette.

It sux :|

Lenke til kommentar

jeg plages med at det "hakker" veldig på enkelte spill på Virtual Console. Virker som framraten er veldig dårlig, men jeg er ikke helt sikker på hva det egentlig. Har dere noen anelse? Spesielt på Donkey Kong Country, Super Mario Bros, Sonic, legger jeg merke til dette.

7707443[/snapback]

Velkommen til PAL sin verden på 80/90 tallet :)

Kommer av dårlige konverteringer fra NTSC-spill blant annet. Virker som Nintendo ikke optimaliserer spillene på VC for PAL regionene. Akkurat slik som på de orginale spillene.

Lenke til kommentar

Jasså, men det bør jo være muligheter for å fikse på dette? Updates, etc? Jævlig irriterende å bruke penger på noe som ser og spiller helt ræva. :hm:

edit: Burde ikke dette kunne fikses med å kjøre maskina på 60hz, da, forresten? Det hjelper iallefall ikke når jeg gjør det. :(

Endret av Carnatus
Lenke til kommentar

Og hva var det i red steel som ikke fungerte på kontrollene eller noe?

Og grafikken virker veldig bra?

Forklar?!

De sier at det du gjør med kontrollen i samme retning f.eks. ikke blir det samme som i spillet, men dette skjer ikke på noen andre spill heller da?

Virker som et veldig bra spill?!

Bare se på grafikken her? Hva er det folk ikke liker med det?

Og hvor lenge varer red steel??

post-113260-1168632955_thumb.jpg

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

7707443[/snapback]

Velkommen til PAL sin verden på 80/90 tallet :)

Kommer av dårlige konverteringer fra NTSC-spill blant annet. Virker som Nintendo ikke optimaliserer spillene på VC for PAL regionene. Akkurat slik som på de orginale spillene.

7707511[/snapback]

Nostalgi påbåde godt og vondt, at de er tro mot orginalen er greit, men det får vere grenser :p

Lenke til kommentar

Forklar?!

De sier at det du gjør med kontrollen i samme retning f.eks. ikke blir det samme som i spillet, men dette skjer ikke på noen andre spill heller da?

7707789[/snapback]

Grafikken på det bildet er pusset opp. Red Steel ser ganske greit ut, hele spillet varierer veldig i kvalitet. Men ellers er det et bra spill.

Folk liker Red Steel, mange (profilerte) anmeldere gjør det ikke av ukjente grunner. Selv syns jeg det er bedre enn Call of Duty 3 (Wii).

Red Steel varer rundt 10 timer.

Lenke til kommentar

Forklar?!

7707789[/snapback]

Grafikken på det bildet er pusset opp. Red Steel ser ganske greit ut, hele spillet varierer veldig i kvalitet. Men ellers er det et bra spill.

Folk liker Red Steel, mange (profilerte) anmeldere gjør det ikke av ukjente grunner. Selv syns jeg det er bedre enn Call of Duty 3 (Wii).

Red Steel varer rundt 10 timer.

7708600[/snapback]

Men folk sier på anmeldelsene at kontrollene er dårlig fordi de kopierer ikke det du gjør med wii-moten??

Men den kopierer ikke etter akkurat hva du gjør på zelda heller. Hvis du sikker wii-moten fram så slår man med sverdet på siden. Men hva var dårlig på kontrollene og andre ting de ikke likte?

Lenke til kommentar

Sverdkampene foregår slik at utviklerene har laget forhåndsanimerte bevegelser for sverdet. Så kan du følge opp disse ved å utføre komboer(der bevegelsene for disse er noe du må/kan lære dge utover spillets gang)

Altså, sverdet beveger seg ikkje med 1:1 nøyaktighet når du beveger wiimoten. 10 timer ca. er vel SP-delen. Så har du muligheter for MP med venner om du har konrollere for det. COD3 har eg ikkje på Wii, men på 360. Disse kan ikkje sammenlignes på samme måte i og med at Wii versjonen ikkje har online del.

Som sagt 90 ganger i denn og ein annen tråd, kontrollene i spillet er utmerket bortsett fra hakkete sikting til tider(når man har aktivert rumble o glyd i kontrollen). Utover dette kan det vere litt tregt å snu seg noen ganger, men dette plager ikkje meg for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Men hvis den lyser når den er av og jeg skrur på wii, blir det blå borte?

Og hva må jeg ha på for at den skal lyse nåår jeg får e-post? Må jeg ha på standby connection?

7697913[/snapback]

Hvordan får jeg den til å lyse?

7699990[/snapback]

Legg til [email protected] i adresseboka di, så bare sender du en mail som ikke skal inneholde noenting viktig, f.eks. "aijdoanifevnonveoi". Når du da mottar en mail, åpner du den ikke.

EDIT: Kall kontakten for Lighter. :)

7701438[/snapback]

Må man ha på standby con. for at den skal lyse når man får melding? Hva må man egentlig ha på?

Lenke til kommentar

Call of Duty 3 syntes jeg aldri noe om. Knotete kontroll system, svak respons på Wiimoten (som jeg vet kan være mye mer responsiv enn det CoD3 presterer) og bare irriterende spill, min mening. Det er heller ikke noe kjent CoD type tutorial, du slenger noen granater, skyter noen hatter og så blir du kasta rett inn i en kamp med masse tyske soldater. Du får aldri bli litt vant med kontrollen før du kastes inn i kamp som krever at du i det minste er kjent med kontroll oppsette. Mega irriterende og frustrerende.

Lenke til kommentar
Har du det selv? Foretrekker du heller red steel?

7715225[/snapback]

Har CoD3 men ikke Red Steel, vurderer å skaffe meg det og, siden jeg ble så misfornøyd med CoD3. Men om kvaliteten er som de sier, at spillet skulle had et halvt år til i utvikling, vet jeg ikke om jeg gidder å investere i det og heller vente på Super Mario Galaxy.

Lenke til kommentar

Når deres nintendo wii lyser blått foran, lyser den svakt og så plutselig sterkt og så svakt så sterkt ogsåvidere?

På denne filmen i begynnelsen så lyser den sterkt hele tiden, og jeg ser den er på standby con. fordi det lyser gult på lampa foran. Men når min er sånn så skifter den styrke? http://video.google.com/videoplay?docid=-5...+steel+gameplay

Når min wii er slått av og den lyser blå fordi jeg har fått e-post og så skrur jeg den på slutter lyset å lyse? Får melding av den lighter som jeg har lagt til?! HVA SKJER??

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Ta det helt rolig nå, SWRT91; det går nok bra.

Lyset du kaller "svakt og så plutselig sterkt og så svakt så sterkt ogsåvidere", kalles "dim", og som så mye annet finner du det under innstillinger.

Endret av Gønn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...