Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det å connecte wii kontrollene kan være knotete, men hvis du trykker 1 og 2 knappen sammtidig EN gang (som vist på nintendo wii'en) tar det mellom 10 sec og 1 min før kontrollen er connecta. hvis du har mer problemer utover det så vet jeg neimen ikke.

7634838[/snapback]

Nei, man må trykke sync. knappen under dekselet på wii moten og på sync. knappen på wii konsollen foran.

Lenke til kommentar
det å connecte wii kontrollene kan være knotete, men hvis du trykker 1 og 2 knappen sammtidig EN gang (som vist på nintendo wii'en) tar det mellom 10 sec og 1 min før kontrollen er connecta. hvis du har mer problemer utover det så vet jeg neimen ikke.

7634838[/snapback]

Nei, man må trykke sync. knappen under dekselet på wii moten og på sync. knappen på wii konsollen foran.

7635836[/snapback]

jeg vet et det er sync både på wii kontrollen og bak et deksel på selve konsolen. Jeg har aldrig brukt sync for å få connectet wii controllen. bare som beskrevet over. ;)

Lenke til kommentar

En ting til. Hvor ligger nettverkskortet, eller det som søker etter nettverk da.

Jeg kom meg plutselig ikke på nett her, og la USB connectoren 10 cm fra maskinen, men det hjalp ikke. Fortsatt ikke noe nett, og jeg la den nærmere Sensor Baren, og da kom jeg meg plutselig på nett med en gang.

Lenke til kommentar
På E3 messa i år lyste alle wiiene blått foran, hvordan gjør man dette?? Har dette noe med det han over snakker om?

7652547[/snapback]

Det var det jeg mente ja. Men tror ikke det går ann å gjøre noe med det, det kommer når man skrur på Wii og når man får mails.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...