Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurte og litt på hva jeg skal velge slags spill. Er ferdig med TP, nesten da, bare noen bugs igjenne og 80 poes så er jeg ferdig med det :p

Har lest litt om CoD3, men jeg ble skuffet over CoD2, og da jeg leste at samme helsesystemet i CoD2 er i CoD3 ble jeg litt skeptisk. Og at Gamespot sa at spillet varer i ca 10 timer er alt for lite, spesielt etter Twilight Princess som varer fra 35 til 60 timer, kommer alt ann på. Jeg fikk hovedquesten til å vare 40 timer ved førstegangsspilling, og 20 ved andregangsspilling.

Red Steel fikk jo ei heller god omtale, og jeg er litt skeptisk til å investere 4-500 spenn på et spill som jeg ikke blir å like.

Får vente til neste år kanskje, så får man se. Super mario galaxy ser jo unektelig morro ut, og får jeg tak i en god Classic controller og GC kontroll kan jeg i det minste investere i Windwaker og noen klassikere på VC for å la ventetiden til SMG bli litt kortere.

Lenke til kommentar
Lurte og litt på hva jeg skal velge slags spill. Er ferdig med TP, nesten da, bare noen bugs igjenne og 80 poes så er jeg ferdig med det :p

Har lest litt om CoD3, men jeg ble skuffet over CoD2, og da jeg leste at samme helsesystemet i CoD2 er i CoD3 ble jeg litt skeptisk. Og at Gamespot sa at spillet varer i ca 10 timer er alt for lite, spesielt etter Twilight Princess som varer fra 35 til 60 timer, kommer alt ann på. Jeg fikk hovedquesten til å vare 40 timer ved førstegangsspilling, og 20 ved andregangsspilling.

Red Steel fikk jo ei heller god omtale, og jeg er litt skeptisk til å investere 4-500 spenn på et spill som jeg ikke blir å like.

Får vente til neste år kanskje, så får man se. Super mario galaxy ser jo unektelig morro ut, og får jeg tak i en god Classic controller og GC kontroll kan jeg i det minste investere i Windwaker og noen klassikere på VC for å la ventetiden til SMG bli litt kortere.

7610765[/snapback]

Vel, det er bare 60 Poe's :p

Lenke til kommentar
Ah, trodde det var noe alla Golden Skultulas i OoT, men da vet jeg det, litt mindre å tenke på :p

7610977[/snapback]

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Golden bugs er bytta ut med Golden skultulas. Når du har samla alle 60 Poe's får du fylt opp rupee baggen din helt full hver gang du vil av Jovani helt gratis.
Lenke til kommentar
ow,31/12-2006 : 01:31]Er det ingen måte å kunne konvertere filmer til Wii, slik at de blir mindre?

Det er litt kjipt å måtte ha en film på 2gB på et kort som er 256mB :p

7610588[/snapback]

Ingen svarte på spørsmålet mitt :(

7611033[/snapback]

Jeg la til deg på wii en jeg

Lenke til kommentar
ow,31/12-2006 : 02:31]
ow,31/12-2006 : 01:31]Er det ingen måte å kunne konvertere filmer til Wii, slik at de blir mindre?

Det er litt kjipt å måtte ha en film på 2gB på et kort som er 256mB :p

7610588[/snapback]

Ingen svarte på spørsmålet mitt :(

7611033[/snapback]

Jeg la til deg på wii en jeg

7615332[/snapback]

Hva er ditt nr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...