SWRT91 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte Need For Speed Carbon den 20/1-2007 og siden jeg har kjøpt det har det hengt seg opp og jeg må dra ut ledningen for at spillet skal funke igjen. Er dette noe jeg kan få pengene igjen for eller byttet det i et annet?? Dette irriterer meg grenseløst også!! Endret 1. mai 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
Sund Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg kjøpte Need For Speed Carbon den 20/1-2007 og siden jeg har kjøpt det har det hengt seg opp og jeg må dra ut ledningen for at spillet skal funke igjen. Er dette noe jeg kan få pengene igjen for eller byttet det i et annet??Dette irriterer meg grenseløst også!! 8510364[/snapback] Sikker på at det er spillet det er noe geli med? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Korte og meiningslause innlegg eller off-topic er ikkje ønska, eit par innlegg sletta. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ok, jeg skal prøve å forklare. Jeg sitter å chillern dagen derpå og spiller Wii, etter å ha spillt i 2 timer vil jeg ta en pause for å stikke og kjøpe noe mat. Dog vil jeg gjerne at folk skal kunne sende mail etc og vil derfor ha Wiiconnect24 på. Ikke noe problem, Nintendo har jo fikset det slik at det er en av/på knapp på kontrollen så man slipper å gå bort å trykke på selve konsollen. Så uten å tenke noe særlig over det, trykker jeg på Wiimotens av/på knapp og får et gult stanbylys. Flott! Wiiconnect24 er på og jeg kan trygt forlate Wiien mens mail angående gårsdagens strabasiøse fylllekule tikker inn... 30 min, en halv grandis og 3 kalde sener setter jeg meg igjen ned med Wiien. Nå spiller jeg i 3 timer, aner fred og ingen fare, inntil en kamerat ringer og spør om jeg vil joine med ut. Joa greit, skal bare skru av Wiien med kontrollen først.... Nei faen i helvete! Jeg kan jo ikke gjøre det uten å gå inn på systeminnstillingene og skru av Wiiconnect24!...åhh, men det gjør ikke noe, det hadde jo bare blitt så jævla komplisert om jeg ikke hadde trengt å skifte på disse innstillingene hver gang jeg foretrakk noe annet… Overdrevet og barnslig eksempel, men en barnslig diskusjon fortjener barnslige innslag ... 8254315[/snapback] Helt enig med denne. En annen grunn er at tven automatisk endrer kanal for å vise Wii signalet når Wii'en slås på. Og omvendt når Wii'en slås helt av. Da skifter tven automatisk tilbake til kanalen man var på før man slo på Wii'en. På min tv fungerer dette kun fra helt avskrudd Wii og til på. Og fra på til helt avskrudd. Kan ikke se at dette skulle være spesiellt komplisert for menigmann. Ørjan... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har ikke noen problemer med wii, de andre spillene zelda og sports funker perfekt, ingen feil. Det er når jeg går fra free roam så stopper spillet. Ikke alltid da, men som oftest. Det er bare dette spillet det har skjedd med!!! Har ikke hatt noen problemer med selve wii engang!!! Lenke til kommentar
Sund Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har ikke noen problemer med wii, de andre spillene zelda og sports funker perfekt, ingen feil. Det er når jeg går fra free roam så stopper spillet. Ikke alltid da, men som oftest. Det er bare dette spillet det har skjedd med! Har ikke hatt noen problemer med selve wii engang! 8512985[/snapback] Da får du sikkert bytta det! Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har ikke noen problemer med wii, de andre spillene zelda og sports funker perfekt, ingen feil. Det er når jeg går fra free roam så stopper spillet. Ikke alltid da, men som oftest. Det er bare dette spillet det har skjedd med! Har ikke hatt noen problemer med selve wii engang! 8512985[/snapback] Da får du sikkert bytta det! 8513419[/snapback] Men i hva: samme spill bare nytt eller penger tilbake eller velge et annet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Tja om det skulle vere ein tittel som frister så er jo muligheten til å bytte det da Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Tja om det skulle vere ein tittel som frister så er jo muligheten til å bytte det da 8513900[/snapback] Jeg har byttet spillet den 4mai, men det samme skjer igjen, men det er bare dette spillet det har skjedd med les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=764422&hl= Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Er det helt normalt at man skal høre litt støy fra wii?eller skal den være støy fri? jeg lure bare fordi jeg hører litt støy fra min når jeg spiller. Endret 10. juni 2007 av rjpa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Du kan bare slappe av. Man hører når drevet starter opp og suser behagelig i spilling. Av og til litt klikk klakk ved loading etc. Så heilt rolig er den ikkje. Men det er så lite at det ikkje er noe å utsette på det. Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Du kan bare slappe av. Man hører når drevet starter opp og suser behagelig i spilling. Av og til litt klikk klakk ved loading etc. Så heilt rolig er den ikkje. Men det er så lite at det ikkje er noe å utsette på det. 8823618[/snapback] Takk for svar Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Men med RedSteel bråker den som bare det! :!: Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Flere enn meg som har merket at Wiimoten slår seg av om du beveger på den raskt? Det hender noen ganger hos meg i Wii sports og Zelda. Er dette normalt? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Flere enn meg som har merket at Wiimoten slår seg av om du beveger på den raskt? Det hender noen ganger hos meg i Wii sports og Zelda. Er dette normalt? 8953168[/snapback] Skjer ikke med meg nei Kanskje det er batteriene som rører på seg slik at Wii moten ikke får strøm i noen sekunder? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har ikke merket noe mer til det nå i løpet av dage, litt merkelig egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå