Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål

SWRT91

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I tillegg til de andre som er nevnt kan jeg anbefale heatseeker hvid du liker flyspill, bruker nunchucken (eller sikte på skjermen) og syntes det fungerer veldig bra. Kun singelplayer så ikke noe spill hvis du er ute etter multiplayer.

Singelplayer delen på warioware er ganske kort, bare så du er klar over det.

Lenke til kommentar
veldig kort er ordet..

men, kan anbefale det likevell om du har venner.. :) ellers er SSX også et ganske bra spill.. :)

8451655[/snapback]

Har tenkt å kjøpe SSX, noe du anbefaler? Har hørt problemer med kontrollene og slikt. Er kontrollene en vanesak eller er det virkelig problemer med selve kontrollsystemet?

Lenke til kommentar
veldig kort er ordet..

men, kan anbefale det likevell om du har venner.. :) ellers er SSX også et ganske bra spill.. :)

8451655[/snapback]

Har tenkt å kjøpe SSX, noe du anbefaler? Har hørt problemer med kontrollene og slikt. Er kontrollene en vanesak eller er det virkelig problemer med selve kontrollsystemet?

8452304[/snapback]

Kontrollene er en vanesak i SSX Blur. De reviewene som påstår at übertricks er umulige har enkelt og greit ikke spillt spillet mer en et par timer toppen. Übertricksene er derimot ikke lette, men hadde de vært lette hadde spillet vært poengløst. Alt som teller er ro i bevegelsene og timingen på å slippe A-knappen etter man har gjort bevegelsen. Har ikke åpnet tredje fjell engang, siden jeg suger i tricksespill, men når jeg konsentrerer meg så kan jeg likevel fint greie tre übertricks i ett hopp.

De eneste problemene med spillet er litt knot med menyer og litt lengre lastetider enn jeg liker(Men på ingen måte veldig lange), og det tradisjonelle snowboardproblemet at man noenganger spretter av steiner eller setter seg fast i hjørner, men ikke noe av dette ødelegger for spillet.

Anbefales hvis du liker snowboard\SSX, eller hvis du vil ha et spill med et avansert og velfungerende kontrolloppsett.

Lenke til kommentar
veldig kort er ordet..

8451655[/snapback]

8452304[/snapback]

Kontrollene er en vanesak i SSX Blur. De reviewene som påstår at übertricks er umulige har enkelt og greit ikke spillt spillet mer en et par timer toppen. Übertricksene er derimot ikke lette, men hadde de vært lette hadde spillet vært poengløst. Alt som teller er ro i bevegelsene og timingen på å slippe A-knappen etter man har gjort bevegelsen. Har ikke åpnet tredje fjell engang, siden jeg suger i tricksespill, men når jeg konsentrerer meg så kan jeg likevel fint greie tre übertricks i ett hopp.

De eneste problemene med spillet er litt knot med menyer og litt lengre lastetider enn jeg liker(Men på ingen måte veldig lange), og det tradisjonelle snowboardproblemet at man noenganger spretter av steiner eller setter seg fast i hjørner, men ikke noe av dette ødelegger for spillet.

Anbefales hvis du liker snowboard\SSX, eller hvis du vil ha et spill med et avansert og velfungerende kontrolloppsett.

8452467[/snapback]

Hvis du ser på denne traileren http://youtube.com/watch?v=of85cQuMu94 så står jeg fast mellom dette og ssx blur. Vil ha et multiplayerspill samtidig som jeg elsker ssx serien.

Men elsker spider-man også, + kule kontroller.

Hva mener du med menyene er knotete?

Lenke til kommentar
Hvis du ser på denne traileren http://youtube.com/watch?v=of85cQuMu94 så står jeg fast mellom dette og ssx blur. Vil ha et multiplayerspill samtidig som jeg elsker ssx serien.

8452723[/snapback]

Vent på reviews\pålitelige inntrykk av Spiderman før du bestemmer deg.

Menyene i SSX er basert på pointeren, og i tillegg er det litt rotete og upraktisk lagt opp, særlig fordi man må laste inn en av "peak" banene og så pause for å velge spesifikke baner. Ikke noe farlig eller noe som ødelegger for spillet, men det kunne vært gjort på mer praktiske måter.

Lenke til kommentar

8452723[/snapback]

Vent på reviews\pålitelige inntrykk av Spiderman før du bestemmer deg.

Menyene i SSX er basert på pointeren, og i tillegg er det litt rotete og upraktisk lagt opp, særlig fordi man må laste inn en av "peak" banene og så pause for å velge spesifikke baner. Ikke noe farlig eller noe som ødelegger for spillet, men det kunne vært gjort på mer praktiske måter.

8452950[/snapback]

Er pekeren dårligere enn den i wii menyen, merkes det? Er det B knappen man lander triksene med?

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Er pekeren dårligere enn den i wii menyen, merkes det? Er det B knappen man lander triksene med?

8453095[/snapback]

Pekeren er forsåvidt bedre enn i Wiimenyen, men det er ikke store blokker man velger, men små tekstlinjer(I pausemenyen). Er forsåvidt ikke ille, men hadde vært bedre å kunne alternativt bruke piltastene.

Lenke til kommentar

8453095[/snapback]

Pekeren er forsåvidt bedre enn i Wiimenyen, men det er ikke store blokker man velger, men små tekstlinjer(I pausemenyen). Er forsåvidt ikke ille, men hadde vært bedre å kunne alternativt bruke piltastene.

8453709[/snapback]

Hva mener du med det? Bedre eller dårligere?

Lenke til kommentar
Hva mener du med det? Bedre eller dårligere?

8460907[/snapback]

Wiimenyen er veldig lett å navigere for det er stort sett store felter mann peker på. Til og med på innstillingene er det stor tekst og enkelt å peke.

På pausemenyene i Blur så er det svært liten tekst, og ikke mye plass å peke på. Sammen med at man må laste inn en peak før man kan pause og hoppe direkte til en bane, og så vente på at den skal laste, så føles hele menysystemet inni spillet litt for knotete.

Men som sagt, dette er ikke noe viktig, det er bare en liten ting som føles som det burde vært bedre.

Lenke til kommentar
Nja Exite Truck er ein tynn tittel i likhet med neste alle andre titler ute for Wii, merker at dette er ein lanseringstittel uten tvil. Men du verden for galskap det er, taalelig artig i multiplayer ogsaa.

8461022[/snapback]

Tynn? Har spilt spillet jevnlig i nesten en måned og har enda ikke klart å få S på alle banene i Super Excite. Multiplayer spiller jeg ikke, bytter heller på å kjøre med samboeren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...