Sund Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Man burde koste paa seg ein RGB-kabel isaafall. 8139989[/snapback] Er RGB mye bedre enn Scart`? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 RGB er en form for overføring av analoge bildesignaler gjennom scart. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hjelp! Alle Virtual Console spillene mine har sluttet å funke. Kjører Wii gjennom prosjektor og kjøpte meg Super Mario World nettopp.. Fyrer det opp og da faller bildet ut. Trodde først det var mario det var noe galt med men prøvde Castlevania (som har funket helt fint før) og og samme skjedde der.. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Dumt spørsmål, men hvordan går det hvis du setter på noe annet enn VC spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Om du kjører konsollen over komponenet kan det vere problemet. Mange som har slitt med VC spill og ein kombinasjon mellom HDTV/prosjektorer etter det eg har fått med meg. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 RGB er en form for overføring av analoge bildesignaler gjennom scart. 8140269[/snapback] Har det noe å si på en gammel TV, altså ikke flatskjerm eller noe sånt? Og hvordan ingang trenger man, RGB eller funker det med SCART? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Så og si alle "nyere" SDTV`er har støtte for RGB. Der du kansje har to stk. SCART baki TV`en din er det som regel 1 av disse som støtter RGB. Sjekk opp i manualen til TV`en om det står spesifisert der. Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 jojo, men så er ikke Tv'en mine av den nyere sorten heller er vel sånn 6-7 år gammel Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Dumt spørsmål, men hvordan går det hvis du setter på noe annet enn VC spill. 8144577[/snapback] Det funker fint Om du kjører konsollen over komponenet kan det vere problemet. Mange som har slitt med VC spill og ein kombinasjon mellom HDTV/prosjektorer etter det eg har fått med meg. 8144858[/snapback] Pokker og da.. Er det noe nintendo kan gjøre med? legge ut en fix eller noe tror du? Kom til å tenke at jeg ikke har prøvd noe VC spille før igår etter vi hadde fått opp prosjektor.. Jeg kjører komponent kabelen fra play-asia. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) jojo, men så er ikke Tv'en mine av den nyere sorten heller er vel sånn 6-7 år gammel 8146469[/snapback] Eg vil si den går under relativt "nye" SDTV skjermer Men sjekk opp i manualen du, eller se om det står markert "RGB" på SCART`en på skjermen. Ang. disse probleme med VC og komponent, tror rett og slett det er bingo. Kj;rer ogs[ den komponent kabelen fra play-asia. Hadde ingen problemer med VC og min HDTV. Men det blei til at eg flyttet konsollen over paa vanlig skjerm ettersom den tar seg bedre ut der over RGB. Dessuten kan eg og dama spille i kryss pa hver vaare konsoller slik det er no Endret 13. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som har prøvd ut Rampage: Total Destruction? Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Fant ingen manual (og papa hviste ikke hvor den var), men eneste jeg vet er i tilleg til SCART inngang også har en COAX. MErket er foresten det orginale "Telefunken." Endret 13. mars 2007 av Audleif Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 jojo, men så er ikke Tv'en mine av den nyere sorten heller er vel sånn 6-7 år gammel 8146469[/snapback] Eg vil si den går under relativt "nye" SDTV skjermer Men sjekk opp i manualen du, eller se om det står markert "RGB" på SCART`en på skjermen. Ang. disse probleme med VC og komponent, tror rett og slett det er bingo. Kj;rer ogs[ den komponent kabelen fra play-asia. Hadde ingen problemer med VC og min HDTV. Men det blei til at eg flyttet konsollen over paa vanlig skjerm ettersom den tar seg bedre ut der over RGB. Dessuten kan eg og dama spille i kryss pa hver vaare konsoller slik det er no 8147660[/snapback] Her blir det blurrete når jeg kjører 480p isteden for vanlig signal der det er skarpt.. Skulle liksom bli skarpere med komponent jo.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som vet når fullversjonen av internet channel kommer? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er 399 kr mye for en komponentkabel? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Regner med det er den offisielle kabelen her til lands du sikter til? Eg syns ihvertfall det er ein stiv pris. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Stemmer. Jeg synes også det, men har ikke funnet den noe billigere noe sted. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Play-Asia, billig og bra komponentkabel. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er egentlig ute etter en original en, men mye taler for at jeg gir opp og kjøper den der i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå