Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelp! Alle Virtual Console spillene mine har sluttet å funke. Kjører Wii gjennom

prosjektor og kjøpte meg Super Mario World nettopp.. Fyrer det opp

og da faller bildet ut. Trodde først det var mario det var noe galt med

men prøvde Castlevania (som har funket helt fint før) og og samme

skjedde der.. Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Dumt spørsmål, men hvordan går det hvis du setter på noe annet enn VC spill.

8144577[/snapback]

Det funker fint

Om du kjører konsollen over komponenet kan det vere problemet. Mange som har slitt med VC spill og ein kombinasjon mellom HDTV/prosjektorer etter det eg har fått med meg.

8144858[/snapback]

Pokker og da.. Er det noe nintendo kan gjøre med? legge ut en fix eller noe tror du?

Kom til å tenke at jeg ikke har prøvd noe VC spille før igår etter vi hadde fått opp

prosjektor.. Jeg kjører komponent kabelen fra play-asia.

Lenke til kommentar
jojo, men så er ikke Tv'en mine av den nyere sorten heller  :p  er vel sånn 6-7 år gammel

8146469[/snapback]

Eg vil si den går under relativt "nye" SDTV skjermer :p Men sjekk opp i manualen du, eller se om det står markert "RGB" på SCART`en på skjermen.

Ang. disse probleme med VC og komponent, tror rett og slett det er bingo. Kj;rer ogs[ den komponent kabelen fra play-asia. Hadde ingen problemer med VC og min HDTV.

Men det blei til at eg flyttet konsollen over paa vanlig skjerm ettersom den tar seg bedre ut der over RGB. Dessuten kan eg og dama spille i kryss pa hver vaare konsoller slik det er no :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
jojo, men så er ikke Tv'en mine av den nyere sorten heller  :p  er vel sånn 6-7 år gammel

8146469[/snapback]

Eg vil si den går under relativt "nye" SDTV skjermer :p Men sjekk opp i manualen du, eller se om det står markert "RGB" på SCART`en på skjermen.

Ang. disse probleme med VC og komponent, tror rett og slett det er bingo. Kj;rer ogs[ den komponent kabelen fra play-asia. Hadde ingen problemer med VC og min HDTV.

Men det blei til at eg flyttet konsollen over paa vanlig skjerm ettersom den tar seg bedre ut der over RGB. Dessuten kan eg og dama spille i kryss pa hver vaare konsoller slik det er no :p

8147660[/snapback]

Her blir det blurrete når jeg kjører 480p isteden for vanlig signal der det er skarpt.. Skulle liksom bli skarpere med komponent jo..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...