Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål

SWRT91

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre her også,

jeg plages med at det "hakker" veldig på enkelte spill på Virtual Console. Virker som framraten er veldig dårlig, men jeg er ikke helt sikker på hva det egentlig. Har dere noen anelse? Spesielt på Donkey Kong Country, Super Mario Bros, Sonic, legger jeg merke til dette.

It sux :|

7707443[/snapback]

Bare for å gå tilbake til dette hadde jeg samme problemet. Merkelig nok ordnet dette seg med komponentkabler og 480p. Vet ikke om dette gjelder deg også, men funket for meg ;). Nå kjører jeg DKC glatt som bare det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hot tip: det finnes overgang fra komponent til scart... har ikke testa dette men siden komponent basicly er r+g+b, så skulle jeg tro det er samma som den rgb kabelen, hadde jeg vist dette før jeg kjøpte scart'en hadde jeg gått for den i tilfelle det blir hdtv på meg etter hvert...

Lenke til kommentar
Kjører folk med vanlig bilderørstv i 50 eller 60hz? Hva er egentlig best? &0 har jo mindre oppløsning.

8031695[/snapback]

Billedrørs tv'er gir best bilde. Man kan få 480p på HDTV' er med komponent kabelen, men det er samme oppløsningen som på vanlig tv. Forskjellen er at det er progressivt fremfor interlaced men det betyr ikke all verden.

En billedrørs tv med RGB scart gir et bedre bilde enn HDTV og 480p overall.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at det går på lysnettet, og i Norge bruker man 50 hertz.

8038682[/snapback]

Nei ikke frekvensen på vekselstrømmen i stikkontakten jeg mener, hvis det var det du siktet til, uff så vanskelig dette skulle være da :no: På TVen :blush:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Jeg har RGB og bilderør, og kjører 60hz.. :p Det du lurte på? :)

8038781[/snapback]

Ja det var det :!: , men er det noe grunn til at du gjør det? Det blir jo laver oppløsning enn med 50hz?

8043356[/snapback]

Deet har jeg ikke noe godt svar på.. :hmm: Har ikke sett så veldig mye på det..

Men, er det noen som vet hvor man får kjøpt litt billige kontroller her? Hadde tenkt til å kjøpe inn ett par til venneflokken.. :p

Edit: vil ikke vite om det nå.. :p Bestilte ett par fra Videogamesplus.com.. 600kr med frakt... :) De sa de kunne skrive på ned til 20CAD på pakka også, så da var det jo greit.. :thumbup:

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar
Men, er det noen som vet hvor man får kjøpt litt billige kontroller her? Hadde tenkt til å kjøpe inn ett par til venneflokken.. :p

Edit: vil ikke vite om det nå.. :p Bestilte ett par fra Videogamesplus.com.. 600kr med frakt... :) De sa de kunne skrive på ned til 20CAD på pakka også, så da var det jo greit..  :thumbup:

Oi så billig! er det kanadiske dollar det er snakk om? Men er ikke den wimoten en annen enn vi har her i europa, av utseende altså?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...