Lomaxz Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg må bare spørre her også, jeg plages med at det "hakker" veldig på enkelte spill på Virtual Console. Virker som framraten er veldig dårlig, men jeg er ikke helt sikker på hva det egentlig. Har dere noen anelse? Spesielt på Donkey Kong Country, Super Mario Bros, Sonic, legger jeg merke til dette. It sux :| 7707443[/snapback] Bare for å gå tilbake til dette hadde jeg samme problemet. Merkelig nok ordnet dette seg med komponentkabler og 480p. Vet ikke om dette gjelder deg også, men funket for meg . Nå kjører jeg DKC glatt som bare det. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Når man skal få miiene til å vandre hva gjør man? Jeg får de bare på der de havner når man lager en mii?? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Hva er dette: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...VUAAAEOwfgcHzyT Og hva er dette: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...VUAAAEOwfgcHzyT Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Første er for å få bedre bilde på vanlige tv'er (så sant du har en scartinngang som støtter RGB), den andre gir bedre bilde på flattver! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Første er for å få bedre bilde på vanlige tv'er (så sant du har en scartinngang som støtter RGB), den andre gir bedre bilde på flattver! 8016461[/snapback] Den andre gir bedre bilder på flat tver som støtter HD. Mye bedre bilde. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hot tip: det finnes overgang fra komponent til scart... har ikke testa dette men siden komponent basicly er r+g+b, så skulle jeg tro det er samma som den rgb kabelen, hadde jeg vist dette før jeg kjøpte scart'en hadde jeg gått for den i tilfelle det blir hdtv på meg etter hvert... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Kjører folk med vanlig bilderørstv i 50 eller 60hz? Hva er egentlig best? 60 har jo mindre oppløsning. Endret 26. februar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
ragnar21 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjører folk med vanlig bilderørstv i 50 eller 60hz? Hva er egentlig best? &0 har jo mindre oppløsning. 8031695[/snapback] Billedrørs tv'er gir best bilde. Man kan få 480p på HDTV' er med komponent kabelen, men det er samme oppløsningen som på vanlig tv. Forskjellen er at det er progressivt fremfor interlaced men det betyr ikke all verden. En billedrørs tv med RGB scart gir et bedre bilde enn HDTV og 480p overall. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Takk for svar, men var vel egentlig ikke det jeg spurte om Mulig det ikke kom klart nok fram, men det jeg mente å spørre om var: Til dere som spiller Wii på bilderørstv: Kjører dere i 50 eller 60 hertz? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg regner med at det går på lysnettet, og i Norge bruker man 50 hertz. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg regner med at det går på lysnettet, og i Norge bruker man 50 hertz. 8038682[/snapback] Nei ikke frekvensen på vekselstrømmen i stikkontakten jeg mener, hvis det var det du siktet til, uff så vanskelig dette skulle være da På TVen Endret 27. februar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har RGB og bilderør, og kjører 60hz.. Det du lurte på? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har RGB og bilderør, og kjører 60hz.. Det du lurte på? 8038781[/snapback] Ja det var det :!: , men er det noe grunn til at du gjør det? Det blir jo laver oppløsning enn med 50hz? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har ikke lest gjennom hele tråden her, men tok en kjapp søk på sone i teksten. Mitt spøsmål er som følgende: Er Wii sonefri? Det rimte gitt. Så nemlig at Sonic and the Secret Rings er kommet ut i USA. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Nei, den er dessverre ikke det Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dammit! Da blir det vel chipping om en liten stund. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg har RGB og bilderør, og kjører 60hz.. Det du lurte på? 8038781[/snapback] Ja det var det :!: , men er det noe grunn til at du gjør det? Det blir jo laver oppløsning enn med 50hz? 8043356[/snapback] Deet har jeg ikke noe godt svar på.. Har ikke sett så veldig mye på det.. Men, er det noen som vet hvor man får kjøpt litt billige kontroller her? Hadde tenkt til å kjøpe inn ett par til venneflokken.. Edit: vil ikke vite om det nå.. Bestilte ett par fra Videogamesplus.com.. 600kr med frakt... De sa de kunne skrive på ned til 20CAD på pakka også, så da var det jo greit.. Endret 5. mars 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Men, er det noen som vet hvor man får kjøpt litt billige kontroller her? Hadde tenkt til å kjøpe inn ett par til venneflokken.. Edit: vil ikke vite om det nå.. Bestilte ett par fra Videogamesplus.com.. 600kr med frakt... De sa de kunne skrive på ned til 20CAD på pakka også, så da var det jo greit.. Oi så billig! er det kanadiske dollar det er snakk om? Men er ikke den wimoten en annen enn vi har her i europa, av utseende altså? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 kanadiske dollar ja.. Den så rimelig likt ut.. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 kanadiske dollar ja.. Den så rimelig likt ut.. 8085319[/snapback] Bare for å pirke, det er anna power knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå