Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål

SWRT91

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg wii, men jeg har ikke rå til å kjøpe den enda så det kan ta litt tid(får kanskje lov til å låne penger av konfirmasjons pengene mine eller av foreldrene mine), men skal jeg ha et spill i samme sleng vil det ta enda lenger tid før jeg kan kjøpe wii. Vil jeg klare meg med wii sports til jeg har rå til å kjøpe et spill? Har dere noen ideer?

post-113260-1167224572_thumb.jpg

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wii sports er et morro spill ja, men jeg tipper at du vil bli lei av det ettervært, da det er mer som en demo av Wiimoten. Men noen timer varer det ja.

Jeg vil anbefale deg å spare litt, Wiien er dyr akkurat nå siden den er nettopp kommet og det er få eksemplarer av den. Jeg betalte 3300 kr med Twilight Princess, på release datoen, så om ikke så alt for lenge uti 2007 tror jeg du får Wii med f.eks Twilight Princess til vel 2500 kr om ikke mindre. Er en liten kneip nå som kommer til å jevne seg ut på nyåret.

Og da vil jeg anbefale deg å investere i Twilight Princess. Bedre spill skal du lete lenge etter, det har stemning, bra gameplay, fin musikk og god grafikk til Wii å være. Ufattelig mange timers morro med det, varer vel mellom 40-60 timer på hoved questen, og spinner vel opp mot 100+ timer om du skal gjøre alt der er å gjøre.

Mine meninger da :)

Lenke til kommentar

HJELP... jeg har et problem med wiimotene (eller wiien, vet ikke riktig), når jeg skrur på wiien kommer ikke wiimoten sammtidi, eller, de kommer egentli ikke i det hele tatt.

Har dette skjedd med noen andre?, hva grorde dere i tilfelle med saken?, har nen et tips i det hele tatt?

Lenke til kommentar
HJELP... jeg har et problem med wiimotene (eller wiien, vet ikke riktig), når jeg skrur på wiien kommer ikke wiimoten sammtidi, eller, de kommer egentli ikke i det hele tatt.

Har dette skjedd med noen andre?, hva grorde dere i tilfelle med saken?, har nen et tips i det hele tatt?

7586143[/snapback]

Du har prøvd å connecte den ved å trykke 1 og 2 samtidig, eller ved å trykke på 'Sync.' knappen både på Wii mote'n og på Wii konsollen?

Lenke til kommentar
Wii sports er et morro spill ja, men jeg tipper at du vil bli lei av det ettervært, da det er mer som en demo av Wiimoten. Men noen timer varer det ja.

Jeg vil anbefale deg å spare litt, Wiien er dyr akkurat nå siden den er nettopp kommet og det er få eksemplarer av den. Jeg betalte 3300 kr med Twilight Princess, på release datoen, så om ikke så alt for lenge uti 2007 tror jeg du får Wii med f.eks Twilight Princess til vel 2500 kr om ikke mindre. Er en liten kneip nå som kommer til å jevne seg ut på nyåret.

Og da vil jeg anbefale deg å investere i Twilight Princess. Bedre spill skal du lete lenge etter, det har stemning, bra gameplay, fin musikk og god grafikk til Wii å være. Ufattelig mange timers morro med det, varer vel mellom 40-60 timer på hoved questen, og spinner vel opp mot 100+ timer om du skal gjøre alt der er å gjøre.

Mine meninger da :)

7585970[/snapback]

Vil ha wii så fort som mulig, så hvis jeg får låne penger av foreldrene mine skal jeg det, men da kan jeg også spørre om jeg kan låne til et spill også ellers så må jeg spare til et spill.

Lenke til kommentar

En jeg var hos hadde samme problem tror jeg. Konsollen funka, men ikke kontrollen. Fikk det til til slutt da. Vi byttet batteri, sync. den og skrudde maskinen av og på. Men når man sync. må man holde inne sync. knappen på maskinen og kontrollen sammtidig.

Lenke til kommentar
Har bare spillt Red Steel littegrann, det var helt ok. Jeg går heller for Call of Duty 3 enn Red Steel tror jeg, foretrekker 2. verdenskrig, og det skal være litt bedre styringer på CoD.

7586608[/snapback]

Ja, jeg sto mellom red steel og call of duty 3. Hvem er best, vil ha andres meninger også. Zelda er et must. uansett.

Lenke til kommentar
Har bare spillt Red Steel littegrann, det var helt ok. Jeg går heller for Call of Duty 3 enn Red Steel tror jeg, foretrekker 2. verdenskrig, og det skal være litt bedre styringer på CoD.

7586608[/snapback]

Ja, jeg sto mellom red steel og call of duty 3. Hvem er best, vil ha andres meninger også. Zelda er et must. uansett.

7586808[/snapback]

Reed steel høres jo sinnsykt tøft ut da, og CoD er jo begynt å bli litt kjedeli og ganske lett (ihvertfalll 2eren)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...