Beyma Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har ødelagt cden min så får ikke startet bf2.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Last ned image da? visst du ikke var så smart å ta backup i forveien? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har knekt platen.. Får jeg en nocd? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er ikke lov å gi ut slikt ved dette forumet fordi pirater kan misbruke det, selv om din hensikt er god. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Mini-image kan umulig være ulovlig. Det finner du med å søke på "bf2 mini-image" på Google. (Hvis det mot all formoding, vil jeg at en Mod, sender meg en PM og forklarer hvorfor, i stedet for å slenge med pisken med en gang. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Viss dette ikke er lovlig bare slett den.. men her er et mini-image... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Slike ting KAN bli brukt til ulovligheter og jeg tipper en mod vil slette linken... men men. Uansett. Du kan vel sende en mail til EA med bildebevis på knukket CD og få en ny tilsendt? Jeg har hørt om andre som har gjort det iallefall. Så lenge du ikke ber om en ny CD key så tipper jeg at de ikke bryr seg, ettersom du betaler for bruken av programmet, ikke media det kommer på... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 **** Stenges på røde rappen **** #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Ja, men de skal sikkert ha penger for det.. jeg måtte betale for den windows cd jeg knakk for lenge siden selv om jeg beviste at jeg hadde en cd-key.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg