Bruker-93156 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ja, jeg ønsker kritikk! Jeg setter bildet i kategorien abstrakt Marius Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 stilig, hva er det? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Opprinnelig en flamme. Ingen som ønsker å kritisere? Marius Lenke til kommentar
synsing Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Stilig bilde, fine, myke nyanser og former. Synes det er unødvendig å sette navnet der men Lenke til kommentar
maxM Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Personlig syns jeg du har photoshoppa bildet alt for mye. Ser ut som en effekt som man kan finne i Filter. Synest du skal se på orginalen og se hva som faktisk hadde vert interesant å trekke fram. Ser mest ut som du har vert på ekspedisjonstur i PS. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Dette er 99% ps Men jeg syns det ble kult jeg. Jeg bare brukte masse filter for å finne ut hva de forskjellige gjorde:P Marius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Synes dette ble kult jeg da. Abstrakt er det og abstrakt er jo kunst..:)Har egentlig lite kritikk å komme som allerede sagt litt billig å bare teste filtrene men so what, det ligger jo et bilde bak alt sammen også..tøft.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 minner meg om en stilk eller plante under vann, som faller nedover.. lyset bak stilken gir en dybde som jeg likte godt og at det er morkt nede i bildet.. kunne kanskje hatt litt mer detaljer men det er pirking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå