TrygveG Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei Etter å ha oppdatert til Forceware 93.71 driveren så har jeg fått problemer med artifacts +++ Legger med et skjermbildet som viser problemet: Problemet stopper ikke spillet, det er bare veldig irriterende, og av og til så må jeg restarte spillet. Har sjekket opp min psu (650W) og temp 45-50 grader så jeg tror dette kun er et software problem, siden kortet fungerte fint inntill jeg oppgraderte. Jeg vet også at de nyeste driverne til Nvidia har problemer. Jeg overklokker heller ikke kortet Jeg har prøvd de nyeste betadriverne uten at dette fjernet problemet. Spørsmålet blir derfor: Er det noen som har en løsning på dette problemet? Hvor langt tilbake må jeg backtracke for å få en stabil Nvidia forceware driver? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 jeg mener jeg har samme driver på mitt kort med overklokk og ingen problemer.. prøvd å underklokke det og se? Lenke til kommentar
TrygveG Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Har nå prøvd å underklokke/overklokke skjermkortet uten at dette hjelper. Sukk.. Så kan noen anbefale en forceware driver som kan fungere for meg/ løse problemstillingen? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 "Offisiell" beta 93.81 er ute på nzone.com, prøv den. Prøv også å installere siste patch til spillet. Lenke til kommentar
TrygveG Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Hei og takk for svaret Jeg har prøvd denne betadriveren uten at det hjalp.... Har også posted på Nvidia forumet men fikk ikke hjelp der heller :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå