Kina bill Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Mange har skrevet og spurt om hva som er favorittsangen her på forumet. Har ikke noen favorittsang, men her er et lite knippe med sanger jeg bare ikke klarer å glemme fra 80 – 90 tallet. Bare må høre på dem (minst et par ganger i uka). Sangene forfølger meg rett og slett. Det har de gjort i mange år nå, og det kommer de helt sikkert til å gjøre langt inn i neste tiår. Må få nevne at jeg er en sprø Guns n' Roses fan! Cock Robin - Just around the corner Guns n' Roses - Sweet Child O' Mine Boston - More than a feeling Duran Duran - Ordinary World Gasolin - Stakkels Jim Metallica - Nothing Else Matters Slade - Far far away Supertramp - The Logical Song Black Box – Ride On_Time The Connells - 74-75 Andre her som har gamle bare-må-høre-på-sanger? Rune. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 jepp, Metallica - The Unforgiven. Får ikke nok av den sangen... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Eneste gamle rock sangen eg hører en gang iblant er Black hole sun med soundgarden ellers får eg utslett av rock. [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-23 01:55 ] Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 01:46, skrev SnowDOG_:Eneste gamle rock sangen eg hører en gang iblant er Black hole sun med soundgarden eller får eg utslett av rock. Høres skummelt ut. Er det kun snakk om små røde Metallica klø merker rundt bena, eller skikkelige Black Sabbath sår over hele kroppen :razz: Rune. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Black hole sun sangen er forresten ubegripelig bra, for ikke å snakke om videoen! Rune. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Joda, det er alltid noen låter som svirrer rundt mye som f.ex: Bangor flying Circus: Ode to sadness Madura: trapped Madura: see for yourself m efekt: 33 m efekt: obcasna panska jizda m efekt: kohotoutek kamaradstvi dokapava Octopus: Son of sorrow Chuck berry: Johnny B goode (synes maduras versjon er mye bedre da : ) ) Horn: memory Aztecs: most people I know think that I'm crazy :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Tool - Lateralus Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Eagles - Hotel Calefornia på hell freezes over Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Tool - Stinkfist Eagles - Hotel California Rolling Stones - Angie Guns N` Roses - November Rain Nirvana - Lithium Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Tool - Stinkfist Eagles - Hotel California Rolling Stones - Angie Guns N` Roses - November Rain Nirvana - Lithium Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Her er noen KVALITET sanger: * We Wish You A Merry Christmas * Deck The Halls * Smallville Theme - Its not easy to be me * Stevie Wonder - I Just Call To Say... * Enya - Adiemus * Lord of the Rings - The Bridge Of Khazad Dum Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Deftones - Back To School Deftones - Passenger 2 fete Deftones sanger. :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: DeltaVifte skrev (2002-11-28 01:30):Deftones - Back To SchoolDeftones - Passenger2 fete Deftones sanger. :smile: Ja, de er fete... Hører du på A Perfect Circle? De er dødskul. Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Rolling Stones, Symphaty for the devil Happy Mondays, Kinky Afro Travis, Baby hit me one more time(utrolig mye bedre enn originalen:-)) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Robkvi skrev (2002-11-28 08:36):Mr Big - Hold on Kan jeg få spørre deg om et personlig og alvorlig spørsmål? Er du homofil? Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Ja, A Perfect Cricle er bra, men skjønner ikke helt hvorfor så mange sammenligner dem med Tool. Synes ikke de har så mye til felles, utenom vokalisten da. :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Dere glemte Chesney Hawks - I am the one and only Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Metallica - Enter Sandman Fear Factory - Edgecrusher Alt av Coal Chamber. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg må sette selftitled plata til Rage Against the Machine i spilleren med gjevne mellomrom. Blir aldri lei :smile: PS: jøsses, min tusenede post :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå