DreamT Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Heisann! Skulle fjerne virus fra pcn til noen her også endte det opp med formatering etter mye bal. Men når jeg starter pcn igjen så fryser den etter en liten stund, en såpass kort stund at jeg ikke får gjort noe som helst! Noen som kan hjelpe meg å fjerne dette? Endret 27. desember 2006 av DreamT Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 jeg er ikke helt sikker, men prøv å formatere på nytt. det går nokk bra Lenke til kommentar
kash Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Prøv å ta på den en boblejakke, og fyr i peisen. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 hehe. jeg skal prøve å formatere igjen Kan det ikke ha noe med at driverne er for gamle? For det er snakk om at jeg kjører et recoery program på pcn så driverne blir lagt inn automatisk Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det skader ikke å bruke nye drivere nei. Men det er jo litt vanskelig å legge de inn når du ikke får kommet langt nok inn i windows. Prøv en ren formatering og reinstallasjon av Windows uten å bruke recovery-CDen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå