Sidious Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Heisann. Jeg har det siste året värt plaget av noe som kjennes som en mageknipe. Dette inntreffer hver morgen og går som regel over etter ca. 15-20 minutter etter at jeg har kommet meg opp av senga. Jeg synes dette er merkelig. Mange vil sikkert hevde at det simpelthen er kroppen min som sier fra at "nei, nå er jeg sulten", men dette går som regel bort uten at jeg behöver å spise. Jeg skjönner simpelthen ikke hva det er for noe...jeg har aldri hatt dette för, og så vidt jeg kan huske begynte dette for ca. ett år siden. Det er ganske irriterende ettersom jeg på en måte blir tvingt til å våkne opp (er nemlig temmelig irriterende å ligge i senga og pröve å sove med mageknipe). Jeg merker ikke mageknipa för jeg har våknet opp dog, så sånn sett ödelegger det ikke sövnen. Kan dette komme av stress? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 *snipp* Kan dette komme av stress? 7585684[/snapback] Har hatt noe lignende en god stund (ca. siden slutten av mai), men det har gitt seg nå. Mulig det kan ha kommet av stress, siden det startet i slutten av mai (eksamenshøytiden) og har vart igjennom hele sommeren (lite søvn og mye jobb). I allefall, så har jeg som regel følt meg uvell i magen ca. en time etter jeg har stått opp, uavhengi om jeg har spist stor frokost, liten frokost eller ingen frokost. Så stress kan være en mulig årsak til problemet. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 *snipp* Kan dette komme av stress? 7585684[/snapback] Har hatt noe lignende en god stund (ca. siden slutten av mai), men det har gitt seg nå. Mulig det kan ha kommet av stress, siden det startet i slutten av mai (eksamenshøytiden) og har vart igjennom hele sommeren (lite søvn og mye jobb). I allefall, så har jeg som regel følt meg uvell i magen ca. en time etter jeg har stått opp, uavhengi om jeg har spist stor frokost, liten frokost eller ingen frokost. Så stress kan være en mulig årsak til problemet. 7586342[/snapback] Stress er nok en mulig årsak, men jeg får vondt i magen hvis jeg spiser rett etter jeg våkner. Men hvis jeg drøyer spisingen ca 1 time etter jeg har stått opp jeg jeg helt ok. Litt teig starter altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå