geron Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kjøpte en Fujitsu Siemens Amilo 1630, og driver cdplaten er blitt borte. Jeg valgte etter en stund å reinstalle windows xp. Siden den ble "fikset" har kortleser (SD) sluttet å fungere. Det er tydelig snakk om en driver, men etter å ha installert noen driverpakker fra siemens sine nettsider, har jeg fremdeles ikke fått den til å fungere. Har noen en løsning på dette? Har jeg installert feile drivere? Lenke til kommentar
geron Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 og nå sier siemens at dette er noe som windows skal ta automatisk, ingen drivere nødvendig. Jeg får den ikke til å fungere.. ? jeg har sp2 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Etter å ha søkt litt rundt, fant jeg ut at kortleseren har et chipset kalt 'o2micro OZ711M1', og fant en driver som skal passe: Universal kortleser-driver for o2micro-chipset Lenke til kommentar
geron Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Er det noe utover dette som skal installeres, skal jeg aktivere noe, eller lignende? Jeg har installert filen som jeg lastet ned, og deretter plugget i et kort, nada skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå