Joachim_F Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Studioet bak Dark Messiah of Might & Magic jobber med The Crossing, som de mener vil skape en helt ny sjanger. Les mer Lenke til kommentar
z10an Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror de likte HL2 Engine Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 dette hørest jo bra ut Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Dark Messiah er noe av det mest tilfredsstillende jeg har spilt, så dette får jeg følge med på. Arkane imponerer, selv om de ikke er så flinke med timing, lansering og bugfixes og sånt. Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Dette er en tittel jeg kommer til å holde et godt øye med ja! Dette kan føre til to ting: 1. En klisje med masse pølsevev som ikke funker. 2. En helt ny gaming sjanger og fantastisk gameplay. Jeg holder ikke med noen av dem før jeg får vite litt mer om denne så kalte "Crossplayer" greia, skjønner ikke helt hva den går ut på enda Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Sikkert en MMORPG med singleplayer features, eller noe i den dur Men jeg aner jo ikke, så jeg venter i spenning på hva dette egentlig er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg