Joachim_F Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Warren Spector (skaperen av Deus Ex) har snakket litt om sitt nyeste prosjekt. Les mer Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Gleder meg til dette, jeg har hatt utrolig mye glede med Deus ex, jeg skjønte ikke hvorfor de la så utrolig mye fokus på fri vilje i DX2, historien ble ikke den samme i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 jeg føler meg snytt for en god spillopplevelse da jeg aldri har prøvd Deus ex Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg føler meg snytt for en god spillopplevelse da jeg aldri har prøvd Deus ex 7589287[/snapback] Det burde du Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Sorry Gunfreak, men det er ikke særlig realistiske våpen i Deus Ex.. he, he Men særiøst.. plukk det opp fra billigkassen (eller kjøp det om mulig enda billigere på nettet). Grafikken får faktisk en oppdatering i disse dager, med en helt ny mod, og jeg gleder meg til å spille det om igjen for ørnte gang med den! Vel.. Deus Ex 2 var en skuffelse for meg i forhold, så hva nå enn han har tenkt å levere neste gang, bør det være BEDRE enn Deus Ex 2. Jeg er skeptisk, så time will tell. Jeg må nesten si at de prøvde virkelig med Deus Ex 2, da. Det var annerledes, men på en måte jeg aldri satt særlig pris på, uten at jeg klarer å sette fingeren på det (utover konsollpreget og at det var styggtungt å dra for min forrige PC). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg