Joachim_F Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Nå har Funcom lansert en prøveversjon av eventyrspillet Drømmefall: Den Lengste Reisen. Les mer Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kom litt sent, men det er et godt spill God idé å legge ved hele spillet så man kan låse det opp hvis man liker det man ser. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Regner med at dette er den engelske versjonen? Eller er det mulighet for å velge under installasjon? Lenke til kommentar
z10an Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kom litt sent, men det er et godt spill God idé å legge ved hele spillet så man kan låse det opp hvis man liker det man ser. 7585569[/snapback] Tja, god ide om ikke noen lager ett program som "låser" opp hele spillet uten å kjøpe det. Det er ett knallgodt spill ja!, Har nesten spillt gjennom det Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være en god idé å påføre folk en unødig stor nedlasting. Det vil sikkert hindre mange i å prøve spillet. På den annen side vil sikkert flere av dem som først har lastet ned også kjøpe spillet, fordi nedlastingen ellers vil "føles" bortkastet og fristelsen er nærmere enn den ellers ville vært. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Kan eg laste ned over 2 GB med opera? Edit: Det ser ut som at det går bra! Endret 28. desember 2006 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Det ser ut som de tenker mer på spillbarheten disse norske spillelagerne . Ikke som de jævla amerikanske suppehuene som tenker bare på grafikken og lager ai som og bugs som gir deg helt hetta. Armed Assault er jo ikke amerikansk. BIS (Bohemia Interactive Studios) kommer fra Tjsekkia. Men får teste ut spilllet senere i dag . Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Drømmefall er et flott spill, men for all del. Spill Den lengste reisen først, for en mer kontinuerlig historie. Forventer du ultrarealistisk grafikk vil du bli skuffet, men ser du på den samlede opplevelsen, blir du neppe misfornøyd. Limited Edition utgaven har også vedlagt en EP med tracks fra spillet, samt en nydelig art book. Last ned demoen og prøv det uansett, om du liker eventyrspill. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Regner med at dette er den engelske versjonen? Eller er det mulighet for å velge under installasjon? 7588287[/snapback] Du får både engelske og norske versjonen når du installerer. Man kan velge mellom engelsk og norsk lyd, og engelske og norske undertekster. Ihvertfall er det slik på min retail-versjon, som jeg tipper er identisk til denne versjonen Håper forresten at Funcom lager siste spillet i trilogien, selv om forfatteren av historien har sagt at han vil legge ut historien på nettet i novelleform hvis det ikke blir spill. Blir liksom ikke helt det samme :/ Endret 30. desember 2006 av the_zombie Lenke til kommentar
Mow Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Takk for hjelpen the_zombie Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fancy spill, har lyst på det etter dette... Lenke til kommentar
Kaspp Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Morsom demo, minner meg mye om den følelsen jeg fikk da jeg spilte Den Lengste Reisen. Men hva skjer med The Ring greia? Syns bare det virket helt patetisk. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er ikke så ofte at demoen kommer etter spillet... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Er ikke så ofte at demoen kommer etter spillet... 7631795[/snapback] Demoen til Half-Life 2 kom vel etter spillet? edit: Dette er jo egentlig ikke en demo, mer som en trial versjon av spillet. Endret 3. januar 2007 av the_zombie Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Finner hverken norsk tekst eller tale noe sted i dette spillet.. noen som har fått det til? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Finner hverken norsk tekst eller tale noe sted i dette spillet.. noen som har fått det til? 7635197[/snapback] Hvis det er det samme som retail så ligger det i innstillinger inni selve spillet Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Tomt for brandwith på Gamer.no serveren? Gamershell funker dårlig med en Download Manager, som betyr jeg har 900 MB of waste fordi Gamershell serveren ikke vil gjenoppta linken Pga. så store demoer nå for tiden fatter jeg ikke hvorfor nettsider tar torrent mer i bruk. Endret 5. januar 2007 av Colossus Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Morsom demo, minner meg mye om den følelsen jeg fikk da jeg spilte Den Lengste Reisen. Men hva skjer med The Ring greia? Syns bare det virket helt patetisk. 7625642[/snapback] Du tenker på den lilla jenta? Annet at det er en liten jente, så har drømmefall og the ring svært lite tilfelles. Drømmefall er ikke et skrekkspill på noen måte. Lenke til kommentar
aspera Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fancy spill, har lyst på det etter dette... 7623932[/snapback] ja , dette virker interresant.. så jeg bestillte det fra amazon.co.uk.. ble billigere enn å "åpne" spillet. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 10.000 kr spørsmål. Er det starforce infisert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg