Loled Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei Jeg veit ikke om dette er rett plass til dette emne, Jeg har to pcer som jeg spiller NFS Carbon og av å til så hopper begge ut! Jeg har veldig lave tempraturer på idle så det kan ikke være det. Pcene er ikke av det beste sorten med godt nok til å spille NFSC på Høy grafikk. Vis det er noe mer dere lurer på så bare spør Setter stor pris på raske svar Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Orginal version av NFSC ? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei Jeg veit ikke om dette er rett plass til dette emne, Jeg har to pcer som jeg spiller NFS Carbon og av å til så hopper begge ut! Jeg har veldig lave tempraturer på idle så det kan ikke være det. Pcene er ikke av det beste sorten med godt nok til å spille NFSC på Høy grafikk. Vis det er noe mer dere lurer på så bare spør Setter stor pris på raske svar 7585501[/snapback] bruker du ekstern harddisk? kan være derfor, jeg spillte rainbow six med ekstern harddisk, og jeg datt ut av og til, så installerte jeg det på en intern harddisk, og nå detter jeg aldri utav Lenke til kommentar
Loled Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Orginal version av NFSC ? 7585508[/snapback] Jeg kjøpte spillet og instalerte det mer har ikke jeg gjort. Hei Jeg veit ikke om dette er rett plass til dette emne, Jeg har to pcer som jeg spiller NFS Carbon og av å til så hopper begge ut! Jeg har veldig lave tempraturer på idle så det kan ikke være det. Pcene er ikke av det beste sorten med godt nok til å spille NFSC på Høy grafikk. Vis det er noe mer dere lurer på så bare spør Setter stor pris på raske svar 7585501[/snapback] bruker du ekstern harddisk? kan være derfor, jeg spillte rainbow six med ekstern harddisk, og jeg datt ut av og til, så installerte jeg det på en intern harddisk, og nå detter jeg aldri utav 7586392[/snapback] Nei jeg har spillet på interne hardisker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå