Gå til innhold

1295,- for 19" Widescreen hos Siba

sindre2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8ms responstid.

- integrerte stereohøytalere.

- Max oppløsning: 1440 *900 i 75 Hz.

- Kontrast 500:1.

- Lysstyrke: 300 cd/m3.

Helt normal widescreen oppløsning, men kontrast og lysstyrke er dårlig. Men for 1300kr må jeg si det er bra å få en widscreen skjerm

Lenke til kommentar
Fulgte med et blad fra Siba i avisa i dag. 1295,- stod  det der også! Tror sannelig jeg skal kjøpe en. Noen som tørr si hvordan denne vil ta seg ut med en 19" LCD i 4:3 format? Tenkte å kjøre med dual

7586118[/snapback]

Er nok optimalt å ha to like skjermer men det funker fint med ulik oppløsning på skjermene, windows ordner dette selv. Jeg har en 19"crt og en 28" crt tv, og de funker fint i dualscreen med nvidia skjermkort.

Lenke til kommentar
om det er trykkleif så har du rett til å få skjermen for den prisen som er oppgitt. Så om du bestiller den for 1300kr og de sier at de vil ha det dobbelte så er det bare å si fra til dem.

7586215[/snapback]

Der tar du nok feil, de fleste tar selvfølgelig forbehold om trykkfeil og feilpriser. Så eneste sjangsen for å få en slik er vist butikken legger godviljen til.

Lenke til kommentar

Bare for å klare opp dette: 1295,- er trykkfeil. Riktig pris er 1995,- Dette beklages nok også på det sterkeste om dere kommer løpende til butikken for å handle skjermen til 1295,-

Og dette er ikke gjort med vilje. Vi vil gjerne ha folk inn i butikkene våre, men ikke for at de skal bli forbanna fordi vi ikke har det tilbudet som står i DM. Men vi satser på å ha tilbudsvarer på lager i alle butikker, og nok til alle ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...