Cowboystrekk Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk nylig denne bilstereoen, men har litt vansker med å få den til å fungere som den skal. Når jeg søker etter radiostasjoner finner den ingen, hopper bare over frekvenser som jeg vet fungerer når jeg søker opp manuelt. prøvd med og uten RDS aktiver og satt sensibilitet til høyeste. Prøvde å rine blaupunkt, men de kunne ikke hjelpe meg. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
duffy89 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Koblet til antennen? Endret 27. desember 2006 av duffy89 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Både ja og nei, har en honda civic så kontakten til antenna er ikke kompatibel med kontakten bak på det nye og det gamle blaupunktanlegget. Forrige anlegg levde på ledningen til radioantenna via den brune kontakten (dere får ha meg unnskyldt min uvitenhet om biler og musikkanlegg). På det forrige anlegget holdt dette i massevis til godt radiosignal, men på det nye som også er blaupunkt ser det ikke ut til å være nok. Pratet med han jeg skaffet det igjennom og han mente den ikke greide å søke opp pga for dårlig signal. Skal få en overgang så jeg får brukt den "skikkelige" antenneledninga senere, får håpe det løser seg da, ellers blir det vell å bytte inn anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå