Sjark Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei, jeg lurer bare på hva jeg kan gjøre bedre, feil osv med hjemmesiden min Sjark.com Hva er bra? Hva er dårlig? Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Synes det ble alt for stor kontrast mellom bakgrunn og header, for sterke farger.. Siden generelt var grei. /Jan Tore Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det var en kul banner, men den dro øyene mine litt fra teksten når jeg prøvde å lese innholdet. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Ok, skal lage en banner som ikke skriker så mye om oppmerksomhet når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Banneren er egentlig ok synes jeg, men det skal være "Sjarks blogg" og ikke "Sjark's blogg". Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er mulig det er bare meg, men jeg synes menyen er plassert litt for langt fra resten av siden... halve avstanden hadde vært nok Det er viktig at siden skal ha en helhet, og menyens avstanden fra resten av siden forstyrrer helhetsbildet i designet for min del men som sagt:: er mulig det bare er meg ellers er det et fint design =) /eMilt Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Når du nevner det, så ser jeg det óg. Tror du skal prøve å flytte de litt nærmere hverandre, men ikke for nærme...skal jo ikke være klint inni hverandre heller Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Mer luft i toppen av innholdsboksene, "Meny" og "Blogg" står helt opptil kanten, ikke veldig pent. Likte heller ikke headeren, blir alt for mye PS filtere og tegneseriefølelse for min del, synes den bør endres så den passer med resten av designet. Ellers bra, liker fargene veldig godt Edit: Glemte at det er for mye luft i blogginnleggene og mellom "Meny" og den streken der. Keep on working Endret 18. januar 2007 av Kiman the king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå