Enceladus Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hvordan setter jeg opp et spill med to spillere over nettverk på det ganle c&c? På multiplayer Game i menyen står det: -Modem/Serial -network Når jeg trykker på network skjer det ingenting. Er det Modem/Serial jeg må bruke da? Og hvordan setter jeg dette opp? Edit: Jeg har det First Decade med 1.02 patch Endret 27. desember 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tipper du skal på network, men du må ha konfigurert/installert ipx tror jeg... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Tipper du skal på network, men du må ha konfigurert/installert ipx tror jeg... 7585371[/snapback] Jeg har innstalert IPX etter en runde Tiberian Sun igår. Men ingenting skjer på C&C. Kanskje det bare ikke funker? Eller? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hm...rart... tror jeg har hatt dette problemet selv en gang, men det er så lengesiden at jeg ikke husker om jeg fant en løsning... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 hm...rart... tror jeg har hatt dette problemet selv en gang, men det er så lengesiden at jeg ikke husker om jeg fant en løsning... 7585519[/snapback] Vel, om du husker det så stikk innom og fortell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå