skidrow Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 la inn alt på nytt i natt, rein harddisk er behagelig og jobbe med osv. etter at drivere og div er på plass skulle jeg stille sjerm mm, slår opp i boka og stiller etter hva det står der, utrolig klare farger men alt er så lite . har hvert inne og gjort om til store bokstaver osv, men smått er det. så enten må jeg kjøpe nye sterke briller, skru ned verdiene så de passer en sjerm jeg ikke har og da få dårligere kvalitet, eller dere kan hjelpe meg? pleac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er det ikke bare å skru ned oppløsningen litt da? Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 jeg har ikke peiling, derfor frir jeg her inne, i håp om at noe kan si at jeg må trykke der, knipse her og alt er bra igjen Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 skru ned oppløsningen hvis det blir for lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Høyreklikk midt på skrivebordet, Egenskaper, Innstilliger, og der har du en ting du kan dra frem og tilbake for å endre oppløsningen. Prøv å dra den litt til venstre. Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 skrur jeg ned blir skrifta lit syk, sammenklemte bokstaver liksom? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvilken oppløsning står det på, vilken skjerm har du, LCD (Flatskjerm) eller en sånn stor CRT (Kasse) skjerm? Og hvor mange tommer er den på? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 sikker på at du ikke har tatt PÅ stor skrift i kontrollpanel og da,og glemt å ta av etter at du tok ned oppløsningen? Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 har nå prøvd alt dere foreslo, det som nå har hendt er at jeg har vanlig størelse på ikoner, nettsider osv, men alt av skrift er knøttlite. noe irreterende kan mann si Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Kan du ikke ta print screen og legge det ut her da? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Trykk "Print Scrn" som pleier å ligge over "Insert" og "Delete". Gå inn i Paint og trykk Ctrl, så V. Lagre og poste. Eller spar deg fra alt bryet og last ned Gadwin PrintScreen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er teksten liten overalt eller bare på nettsider? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 dersom det er liten text på nettsider, så kan du holde inne ctrl og scrolle på musehjulet for å endre størelsen Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 og nå var det fiksa, takk for alle svar. veit ikke helt hvordan, har drivi og prøvd det meste her og plutselig når jeg skrudde på datan i sta var det nesten bra, litt tynn skrift, men noe skall man jo klage over resten av uka og. takk igjen:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå