-Tommy Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei. Igår når jeg skulle starte pc'en min så ble skjermen svart etter at xp var ferdig med å boote. Helt i begynnelsen hvor xp kommer opp. Så jeg prøvde og starte i safe mode men ingeting fungerte så jeg puttet inn xp-cd'en og trykket repair. Dette funket helt fint men nå ligger cpu'en mellom 70-90% med bare firefox åpen. Hva kan være problemet? Takk på forhånd. Endret 27. desember 2006 av Silencer91 Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) gå nederst på sjermen (oppgavelinje) og høyretrykk på musa, velg så oppgavebehandling. gå inn på prosesser og se hva som bruker cpu Endret 27. desember 2006 av skidrow Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 ZCfgSvc.exe er den som bruker mest cpu med 35. så kommer iFrmewrk.exe med 26. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Her er ei veldig fin side hvor du vertfall finner info om ZCfgSvc.exe http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist.htm Edit: Googla litt så fant jeg info om iFrmewrk.exe Endret 27. desember 2006 av MeVoN Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Takker. Avinstalerte programet og da funket alt mye bedre Kanskje på tiden å bli AMD fan :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå