Bramnar Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har en Xbox med defekt nettverkskort. Det tok kvelden en fin høstkveld da lynet slo ned. Finnes det noen måte å fikse dette på? Som f.eks å bytte det ut, eller kjøpe en eller anna USB dings? Har søkt litt rundt, men det virker som jeg er ganske fortapt. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Faren med lynnedslag som tar knekken på utstyr, er jo at du får latente feil. Så hvis det er en xbox1 det er snakk om, vil kanskje det beste være å investere penger i en ny, istedet for å prøve å få fikset det. Kan tenke meg til at det blir rimelig stive priser på slikt. Hvis det er en 360, kan du jo prøve lykken ved å sende den inn Eventuelt kjøpe trådløse adapter som du finner på komplett.no f.eks Lenke til kommentar
Bramnar Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Det er nok en vanlig Xbox det er snakk om. Visst det ikke er noe som kan gjøres blir den nok en fin støvsamler i hylla. Uten Xbox-Live gidder jeg ikke å bruke den mer. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du har 5 års reklamasjonsrett, så da er det bare å ta den med dit du kjøpte den Hvis du ikke fikser det, så kan kanskje jeg hjelpe deg med å bytte nettverks kortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå