Dracoknight Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Haha....hadde en liten samtale her om dagen på MSN.... jeg tror jeg sovna ca 10 mins senere.....og vokna opp og så denna på msnen min...XD Men legg merke til hvor offtopic den chatten blir.... Btw...Ice er 34..... ---------------------------------------------------- Icetiger sier: hey Draco Icetiger sier: how you doing? DracoKnight *at Work* sier: good.... DracoKnight *at Work* sier: a bit sleepy though...that my dad dragged me off to work today...XD Icetiger sier: lol oh shame man Icetiger sier: where do you work? DracoKnight *at Work* sier: someplace.....i am sure if i ever manage to tell you where it is.....but it have something to do with ....um....office stuff and pcs... Icetiger sier: LOL! DracoKnight *at Work* sier: you like to "lol" i see...XD Icetiger sier: hehe yep Icetiger sier: I'm a happy person DracoKnight *at Work* sier: i noticed.....^^ DracoKnight *at Work* sier: oh dear....=/ Icetiger sier: ?? DracoKnight *at Work* sier: long time since i last time were on MSN...and now is my mail spammed...XD Icetiger sier: haha oh shame! Icetiger sier: well at least you know you have mail friends DracoKnight *at Work* sier: i havent used mail any to communicate......only to...get my passwords and such.... Icetiger sier: oh I see DracoKnight *at Work* sier: i use my other 2 mail accounts to that... DracoKnight *at Work* sier: ************** / ************** ^^ Icetiger sier: ok cool so at least I know how to get hold of you on mail now DracoKnight *at Work* sier: heh eh eh.....yeah.... DracoKnight *at Work* sier: my MSN has been pretty fucked up on my PC you see....thats why i havent been on MSN for quite a while.. Icetiger sier: ah ok, I wondered about that DracoKnight *at Work* sier: i wonder why really...the MSN live sucks...and i try to reove it..but it seems my pc wont do it for some reason......hmmmm.... Icetiger sier: hmmm ok - no idea DracoKnight *at Work* sier: well.....tried most of it....its rare that i give up this kinda pc stuff...but since i getting new pc soon....i let it go^^ Icetiger sier: hehe.. nice Icetiger sier: what pc you getting? DracoKnight *at Work* sier: lets see....where the hell is my list..=/......i goingto build it myself....but i dont seem to remember the part i am buying myself....XD Icetiger sier: haha!! DracoKnight *at Work* sier: its seems that i need to hack my dads email again...XD Icetiger sier: ooh... you're a hacker too DracoKnight *at Work* sier: ah well.....not a pro...but some few basic stuff... DracoKnight *at Work* sier: i dont even know if that i am doing is really hacking at all...XD Icetiger sier: LOL!! DracoKnight *at Work* sier: but....if i really want i can start hacking your pc serious if i get mad enough....its just a few hours on the internet reading and then i am 110% better at hacking^^ Icetiger sier: hehe... DracoKnight *at Work* sier: but i hate hackers...so why become one myself.....the best thing to become one is that youre more protected agaisnt others.... Icetiger sier: exactly Icetiger sier: the best person to secure your network is someone who can hack it DracoKnight *at Work* sier: yeah....for hackers know where to hack...so if you want to pretect it you just focus on the spot that is easiest to hack.. DracoKnight *at Work* sier: **protect... DracoKnight *at Work* sier: you know that most kids around 12-15 can be some of the most annoying hackers.....since internet came, yuonger and younger ppl just learn to hack....just bcause they bored...or something other stupid reasons....XD Icetiger sier: oh you're not even kidding Icetiger sier: my kid installed my modem for me when he was 3 Icetiger sier: granted it was just clicking 'next' 'next' 'next' 'finish' Icetiger sier: but still, it was scary that he understood where to click when he couldnt even read...... DracoKnight *at Work* sier: i bet lucky....or he just clicked random till something happend.. Icetiger sier: nope, I was watching him Icetiger sier: he'd been using a mouse since he was 2 so he was pretty good at knowing how it worked DracoKnight *at Work* sier: hmmmm....then it must be that the "next" key got an arrow...or he learned that because the other instals got an arrow at next and then hhe learned the word... Icetiger sier: probably - it was just scary to watch DracoKnight *at Work* sier: never underestimate the kids nowadays^^ Icetiger sier: yeah... tell me about it... DracoKnight *at Work* sier: if you have seen me and how much i know in the age of just 16.....and i know more or less about pc stuff...then think of real interested 12-14 years old kids...Oo Icetiger sier: you're phenomenal Icetiger sier: you know so much already and you're only 16 so it's actually scary DracoKnight *at Work* sier: even.....some of my friends even know more.....i even think some of them can the basics of making trojans... Icetiger sier: damn... that's incredible Icetiger sier: I've been in this industry for ages and I dont know that stuff Icetiger sier: brb DracoKnight *at Work* sier: you see....kids learn fastes by playing......and when they have played with programs long enough they eventualy master it....even without reading the manual... DracoKnight *at Work* sier: are ya there yet? -.- kinda bored.... Icetiger sier: hey I'm back now Icetiger sier: sorry man - lots of work to do DracoKnight *at Work* sier: noticed... Icetiger sier: you think it would be quiet over this time - fat chance.... Icetiger sier: *sigh* DracoKnight *at Work* sier: hmmm.....well...i got lots of things to do aswell....but its like grinding....can survive without a chat... DracoKnight *at Work* sier: CanT** Icetiger sier: hehe Icetiger sier: I know that feeling DracoKnight *at Work* sier: after like grinding like a nolife from level 58-60 in winterspring in like 4-5 hours.....then you know what boredom in grinding is... Icetiger sier: oh yeah I remember that Icetiger sier: that sucked so much DracoKnight *at Work* sier: but i think i madew about 40-50g while i was grinding xp and looting random trash-....XD Icetiger sier: oooohhh very nice DracoKnight *at Work* sier: well....read what i wrote under your brb....a couple of lines up.... Icetiger sier: yeah I just read that Icetiger sier: you are so right Icetiger sier: it's amazing how they learn by doing DracoKnight *at Work* sier: as you grow you learn slower....or its harder to learn new stuff.....heard and experienced this myself.... Icetiger sier: you really think so? Icetiger sier: I cant remember how I learnt at 16 tbh Icetiger sier: but I dont find it too difficult atm DracoKnight *at Work* sier: ah...thig is only a theory..... DracoKnight *at Work* sier: this** Icetiger sier: true, but your experience obviously counts towards your theories DracoKnight *at Work* sier: but try to learn a 68 old how to play wow...XD DracoKnight *at Work* sier: try to learn a 3 year old to play wow..... Icetiger sier: true DracoKnight *at Work* sier: you WILL notice the difference... DracoKnight *at Work* sier: and ofc....that have also something to do with your interestes....if youre interested you learn...if not....you never.. Icetiger sier: exactly true Icetiger sier: also kids arent scared of new things because that's their whole life - everything is new Icetiger sier: but a 60-yr old can be very set in thier ways DracoKnight *at Work* sier: thats my point... DracoKnight *at Work* sier: the old ones are afraid of new things... Icetiger sier: yeah Icetiger sier: well some arent but most are DracoKnight *at Work* sier: yeah... DracoKnight *at Work* sier: i think that is kinda stupid to be afraid.....but if or when i reach 70 i will experience this myself.. DracoKnight *at Work* sier: its like all the ppl in wow are afraid of the new changes in TBC bacause of the 10 new levels... Icetiger sier: it's the unknown DracoKnight *at Work* sier: their old experience is almost meaningless then.....this may be the same in the real life.... Icetiger sier: that's all it is DracoKnight *at Work* sier: the world of warcraft isnt far away from the real world ya know....so you can learn much about life by playing.. DracoKnight *at Work* sier: Blizzard will be the ones who decide the rules...like a king or a president IRL...and the skills and such...may be the education we have.....some times its better to know lots of PC...sometimes not... Icetiger sier: you've really philosophised abou this havent you?? DracoKnight *at Work* sier: haha Icetiger sier: I must admit that it's taught my 11-yr old a bit about what ppl are like DracoKnight *at Work* sier: just the facts of life my friend.... Icetiger sier: that there are good and bad ppl out there Icetiger sier: and that what ppl say isnt necessarily what they mean DracoKnight *at Work* sier: tsk tsk tsk.......you see what i have told you.....life is the same no matter what game you play....XD... DracoKnight *at Work* sier: you CANT escape it.... Icetiger sier: hehe Icetiger sier: I guess it's proving that life IS a game DracoKnight *at Work* sier: well.....that is the other way....the movie " the matrix" is a good example of what i have told ya.. Icetiger sier: oh yeah definitely Icetiger sier: you like this kind of stuff btw? DracoKnight *at Work* sier: nah.....it just popped out of my mind while i was talking to ya.....never thought of this out loud before... Icetiger sier: Icetiger sier: so you're an undercover philosopher DracoKnight *at Work* sier: it must be something with you that bring the Philosopher out of me... Icetiger sier: hehehe DracoKnight *at Work* sier: well....it may because you think i am so...."knowlegable" that i msut share what i think... DracoKnight *at Work* sier: **must Icetiger sier: that's fine, if it's what you feel you shouldnt be scared to share it - no matter what other ppl might think Icetiger sier: but you also need to be open to the fact that you will sometimes be wrong DracoKnight *at Work* sier: well....i never think of i am wrong or not....i just share MY theory... DracoKnight *at Work* sier: but as you see,,,,they may be right... Icetiger sier: and if someone elses seems better than yours? DracoKnight *at Work* sier: if they are.....i will either stick to mine...or i follow theirs....that depends what yourself are thinking about it..... Icetiger sier: ah ok DracoKnight *at Work* sier: if yours make more sense...you stick to it....if not....you follow the other.. Icetiger sier: good, at least you're open to change too DracoKnight *at Work* sier: hehe... DracoKnight *at Work* sier: you should only know what we "young ones" know....we gonna take this world ya know...^^ Icetiger sier: hehe that;s for sure DracoKnight *at Work* sier: i may be one of those..."less smart" than others...or i may be the "smartest" one....noone know...and noone will find it out before all share their theories.... DracoKnight *at Work* sier: it may be facts or it may be philosophy.... Icetiger sier: ok I have to dash Icetiger sier: but if you're online later I'll see you then DracoKnight *at Work* sier: okay cya then....^^ Icetiger sier: cheers DracoKnight *at Work* sier: cya at wow 2nite...^^ or later Icetiger sier: ok sure ------------------------------------------------ fikk en liten "Wtf?" oplevelse da jeg fant ut at det var meg sjøl som hadde skrivi.. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Skjønte ikke en dritt! Du er vel ikke gal? hvis du er det så si ifra til Dikemark mentalsjukehuset så de kan hente deg Endret 27. desember 2006 av Fastar Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Hehehe.....akkurat....derfor ver det lit "wtf?"....jeg skrev det på engelsk.......og...nja....dere ser jo det selv...XD Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tja..? Du har chattet med en venn fra WoW. Skal jeg også legge ut chattehistorien min med en onlinevenn som *gisp* er 35 år!? Samtalen min var omtrent like intetsigende som denne. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 gjerne for meg..... gjør som dere vill..... men jeg trur det var at.....noe som ikke helt stemmer med den chatten...er liskom ikke meg.......jaja man skirver mye når en er trøtt...XD Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tror du på sjelevenner? Jeg tror du likner litt for mye på meg.. Jeg tror jeg må drepe deg! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 auda...... Oppfører du deg sånn og ell?? XD Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har det med å tenke litt for mye og si litt for lite(noe som kanskje kan være en fordel i visse tilfeller), men når det først kommer ut, pleier det å bli noe veldig filosofisk i retning det der. Litt skummelt. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 ser ut som det ja.... vi er nok like..... skummelt....kanskje... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du pratet mye, han pratet lite. Slikt skjer alltid på MSN synonym for snikk-snakk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Helt vanvittig uinteressant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Bærer littegrann preg av en enveissamtale ja... ser ikke HELT poenget med å lage en tråd om dette.... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg forlanger de 5min av mitt liv tilbake! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Trodde det skulle stå noe interessant i samtalen, så jeg leste jo såklart hele. Ble ganske kjedelig tilslutt. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg forlanger de 5min av mitt liv tilbake! 7586303[/snapback] jepp regning er sendt herfra osgå! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg forlanger de 5min av mitt liv tilbake! 7586303[/snapback] Ta det med ro. Livet ditt er ikke verdt noe. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Oioioi, for en vanvittig gøyal samtale. Det var jaggu meg bra at du bestemte deg for å dele den med oss. /wrist Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 da har jeg lest kjedelig msn samtale i 10 min uten at den nådde noe høydepunkt i hele tatt, ventet med noe slikt som "im gonna kill myself" el no men neida. boring Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tidenes tråd! Et skikkelig gullkorn, for å være ærlig. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Helt vanvittig uinteressant. 7586265[/snapback] Haha nok ett gullkorn fra Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå